Hoewel we een wipstoel hebben waar onze kleine man (bijna 1) nog tot de 18 kilo in kan en mag, wil ik 'm eigenlijk weghebben. Het laatste restje "baby" verdwijnt nu bij de kleine, het wordt een stoer ventje met een eigen willetje, en daar past geen blije wipstoel meer bij, vind mama, haha... Maar nu ben ik wel op zoek naar een soort van "alternatief"; een soort van stoeltje/kussen/fauteuil/zitzak oid waar hij lekker in kan loungen, zeg maar . Zijn er hier dames/kindjes die ervaringen hebben met een bepaald stoeltje of zitzak, bv. die stoffen fauteuils die je hebt van o.a. Woezel en Pip, Nijntje etc. Of bv. de zitzakken van Sit & Joy? zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom!
Wij hebben een zitzak van Sit&Joy. Ventje vindt het heerlijk om zich er op te laten vallen, echt loungen doet hij er niet in. Wie weet komt dat nog. De buren hebben een klein fauteuiltje, dat vindt hij wel heel leuk om in te zitten.
ik zou eerder voor zo`n zitzak gaan dan voor zo`n stoffen stoeltje. Mijn dochter is er een aantal keer heel hard mee op haar hoofd gevallen omdat ze best makkelijk omkiepen.
wij hebben zo'n stoffen fauteultje! zo schattig! hij gaat er lekker in zitten als er wat leuks voor de tv is. en soms gaat hij ook schuin zitten met zn beentjes over de rand en dan ligt hij relaxt in zn stoeltje! zo lief!
Hier een fauteuiltje van sit en joy! Duurde ff voordat hij het goed kon gebruiken, maar hij is wel in trek! Nog nooit omgevallen trouwens. Het is erg stevig.
wij hebben een echte mini fauteuil, zo'n leren grote, waar hij zeg maar ook overdwars in kan lounchen, ehct super leuk...hij gaat er vaak een boekje in lezen..in zn "eigen bank" .. Deze kiept dan ook niet gemakkelijk om, is een zware zegmaar ...kan eventueel een fotootje plaatsen
Wij hebben zo'n nijntje stoel, die je bij de prenatal enzo ook wel ziet. Mn dochter is er helemaal wild van!