Ons meisje zat tot 1,5 in de tummytub , maar dat moet maar net passen natuurlijk. Goedkope oplossing en lekker warm vanaf zodra ze kunnen zitten is een speciekuip.
Ons meisje zit gewoon nog in het badje... ze ligt er natuurlijk niet meer in maar zittend gaat het prima hoor! Ons meisje is nu ruim 1,5.
Mijn meisje van 6 maanden past met haar 74 cm ook al niet meer liggend in het badje,vader of ik gaan gewoon lekker onder de douche,ze kan al dik een maand zelf zitten,maar in het badje ben ik nu nog geen voorstander van zitten in badje,ook al heb ik haar vast. Ik doe het wel als ze een maand of 10 is,dan vind ik het fijner om haar zittend in nad te doen.
zoonlief vertikte het tot ruim 10 maanden om zelfstandig te zitten, hij is erg lang en slank dus met 4 maanden ook al uit t badje gegroeid. Ik heb toen een extra waskussen gekocht en in de douchebak gelegd als we gingen "badderen"
Hier met een Badring van de Prenatal gewoon op de grond van de douche met wat speeltjes, als papa niet met hem douchet.
haha hier past ie ook al een tijdje niet meer in het badje en we hebben geen normaal bad. Nu zet ik hem samen met zijn zus gewoon in een speciekuip haha. Vòòr ons ideaal !
wij hebben toen een biba bad gekocht maar onze zoon kon al redelijk goed zitten en maar had voor de zekerheid een bad stoeltje erin gezet moes het wel vast houden want hij zuig hem neit vast aan het kleed dus das wel jammer... maar was groot suc6
wij hebben trouwens ook een anti slipmat in bad omdat we ook olie gebruiken, nu weer in de aanbieding bij de lidl voor een paar euro (voor douche en bad)
Ik lees even mee, mijn dochter is nu 6 maanden maar met haar 72 cm ook al bijna te groot voor het babybad. MAAR: wij hebben geen bad (was het maar waar ), wat is dan een goede oplossing? Ik vind met haar douchen niet handig, glibberig, ben altijd bang dat ik haar laat vallen of zo.
Ons zoontje is nu ook eventjes te groot voor het babybadje, papa neemt hem nu onder douche totdat hij zelfstandig kan zitten en dan gaat ie terug in het badje. Zelf onder de douche met hem vind ik ook te eng maar papa doet het graag
Gewoon douchen of in bad met papa of mama of in het grote bad met zo'n ligding of zo'n zitje. De jongste gaat nu ook in het grote bad met zo'n ligding. De oudste vond dat niets toen zij zo oud was, dus daar douchten we mee of ik legde haar op een handdoek in het bad in een laagje water en dan verder douchen.
hier heb ik trouwens geen groot bad. dus we gaan vaak te gelijk douchen. kleine zit dan voor me op een handdoek op de grond met wat speelgoed. heb vorige week voor 4 euro een kinderbadje gekocht bij het kruidvat. zo'n opblaasding. is net iets groter dan een gewoon babybadje. kleine erin met wat speelgoed en klaar is kees. wilde eerst het biba bad maar dat vind ik persoonlijk erg duur. nu voor 4 euro klaar.
Ik ga lekker samen hoor, als ze niet meer past. Hoe vaker je t doet, hoe handiger. Heb ook zon drijfding gehad, maar vind samen veiliger en leuker voor allebei!
Als je samen wil douchen maar je vind het eng ga je toch op de grond zitten? Dat doet mijn man tenminste
Wij hebben dus geen groot bad en douchen met haar durf ik niet, mij te glibberig; en zij vindt het ook echt eng, weet niet precies waarom. Sowieso doen we haar weinig in bad, ik was haar meestal met washandje en zwitsal op de commode; in bad vindt ze ook niet echt een feest. Maar goed, dat is denk ik een ander onderwerp Over dat bibabad: dat lijkt mij een ideale oplossing!!! Ook handig om mee te nemen op vakantie. MAAR: wat duur! Kent iemand een goedkopere versie van dit handige ding?
wij hebben denny na zijn babybadje nog een hele tijd in de gootsteen gezet. vond ie helemaal geweldig. toen hij daarvoor te groot werd hebben we een witte speciekuip gekocht, die gebruiken we nu nog als badje, gewoon lekker makkelijk in de douchecabine
Wij hebben de ikea kinderstoel in de douchecabine staan. Ik kan er dan zelf mooi naast staan. Zo heb je je handen vrij om ook je eigen haar te wassen. Als we klaar zijn dan ga ik eerst uit de douche om mij af te drogen, badjas aan en dan pak ik de kleine om af te drogen.
Whahaha, wat een geweldige creatieve oplossing die Speciekuip van Babel44. Ziet er heel comfortabel uit . Helaas valt ons meisje nog iets te vaak om als ze zelfstandig zit, dus dit durf ik nog niet aan. Maar super voor goedzittende babies!