Welke opmerkingen/vragen over de zwangerschap vind jij irritant?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Novastar, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ze bedoelde het volgens mij niet verkeerd en negatief maar t zet je toch ff aan t denken dan.

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    ' ja en jouw buik, is dat van 5 jaar in een sleur leven?..'

Je bent niet dik, je bent zwanger van 2 prachtige wondertjes. Snap dat je dit zo niet voelt als iemand zo op je af stapt, maar die mensen hebben zelf niets te doen in hun eigen leven. Trots zijn!

3. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ik snap het! Maar dan van de andere kant. Mijn buikje vinden ze weer te klein. Terwijl ik er kei trots op ben!
    gekke mensen joh!

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

5. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    :D nu ben ik ook wel benieuwd naar een foto

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dit soort opmerkingen zijn wel nummer 1 bij het irritante opmerkingentopic maar eigenlijk is het ook echt belachelijk. Het lijkt wel of mensen niet echt weten hoe een zwangere buik eruit ziet. Het is te groot of te klein maar nooit goed. Ik krijg ook steeds de vraag of het er geen twee zijn maar volgens mij (en een paar ervaringsdeskundigen) heb ik een hele normale buik. En jij draagt een tweeling en dan maken ze er drie van! Mensen hebben echt geen idee. Je zou bijna als antwoord geven: nee, vijf. Zometeen komt de cameraploeg van SBS voor de realityshow over mijn vijfling. 😜

7. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Jij moet heeeeeeel trots zijn op je buik!! Ik vind 'm prachtig!

8. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    ik heb het ook als mensen zeggen..gaat het nog?? je gezicht lijkt wat opgeblazen....maar pfff ik ben best trots op me zwangere buik/lichaam na 15 kg te zijn afgevallen en vooral in me gezicht...maakt je ergens toch onzeker...( ben nog steeds van mening dat me gezicht heel normaal is) lijkt alsof mensen contact willen zoeken met de verkeerde opmerking... mooie buik zeggen of wat zie je r mooi uit is denk toch te moeilijk

9. sunshineS1976

vreselijk, zeker na veel afgevallen te zijn! Ja altijd wel puntje van kritiek he... blegh

10. sunshineS1976

:D thnx hihi

11. sunshineS1976

Potverdorrie he!! Waarom kom ik daar ter plekke dan toch niet op! Was geweldig geweest!!

12. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    owja en de opmerkingen over een tweeling?? jij gaat het hartstikke druk krijgen...of hoe ga je dat allemaal doen? vind ik hoogstens irritant worden als we het toch over tweelingbuiken hebben:D heb jij dat niet krullie85?

word er gewoon bang van dat het echt heeeeel erg druk gaat worden

13. sunshineS1976

oh hou op Ja...pure bangmakerij.
    Ook wil ik graag borstvoeding gaan geven maar daar tot nu toe nog geen enkel positief commentaar over gehad behalve van een vriendin en man. De rest zegt "Jeetje meid weet je dat wel zeker?! Weet waar je aan begint. Ik zou t niet doen! Geef ze gewoon een flesje joh, worden ze ook groot van."
    Gelukkig zijn er ook opmerkingen van geniet er van, maar nu ik er bij nadenk zijn die wel van mensen die ook tweelingen hebben gehad...

14. sunshineS1976

15. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Prachtig mooie buik toch?
    En al meer als 35 weken onderweg, super hoor!

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh waaauuuwwww ♥️

17. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Trots zijn hoor!! Er zitten gewoon 2 wondertjes in je buik en al 35 weken ook!

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Oooooh ja ik snap de vraag van 2! Maar 3? Hoe overdreven!
    Mooie hoogzwangere tweeling buik! En al ruim 35 weken! Goed zo moeders! T zal best zwaar zijn!

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Toch vraag ik me af, hoe ziet een 3ling buik eruit. Of een 5ling buik?
    Geniet maar van je wondertjes!

20. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    #140 JoliJoy, 26 jan 2015
    Laatst bewerkt: 26 jan 2015
    Wow!!! Sommige reacties van wat mensen zeggen, die ik hier lees vind ik echt onbeschoft!

Ik word moe van;
    - en? Hoe voel je je?
    - Willen jullie weten wat het wordt?
    - Ach, is voor een goed doel.
    - Lekker he, cola! Wil je er een rietje bij? (In de kroeg)

Maar ook een mooie gehoord.... bij het condoleren van een collega zijn moeder zei deze; de een sterft, en er komt nieuw leven voor terug.... toch erg mooi....

Deel Deze Pagina