Niks ernstigs hopelijk? Ik ben hier idd ook wel achter mijn oogzenuwaandoening gekomen doordat ik geen 100% meer scoorde bij de opticien. Zij hebben mij idd ook wel doorverwezen
Ja dat denk ik ook wel hoor. Filialen zullen veel verschil maken onderling. Maargoed Pearl zal overal hetzelfde aanbod qua monturen hebben denk ik
Ik weet niet meer hoe het heet waar die opticien bang voor was, maar het hield in dat ik steeds achteruit zou gaan door de jaren heen. Gelukkig was dat het niet. Wel zag ik nog maar voor 30% ik was ook nachtblind. De huisarts verwees me door naar het ziekenhuis, En die arts vertelde mij dat ze een laserapparaat hadden die mijn ogen zou kunnen laseren. Ik had dus niet Die aandoening. Ik was een aantal jaar daarvoor getest om te laseren, maar hun hadden niet de juiste middelen daarvoor en durfde het niet aan. Dus uiteindelijk is mijn wens toch nog vervuld Hoe is het bij jou afgelopen?
Ik heb helaas wel een aandoening. Mijn oogzenuw zal stukje bij beetje waarschijnlijk afsterven. Gelukkig is het momenteel stabiel maar t kan ook ineens heel hard gaan. Kan niemand iets over zeggen. Is niks aan te doen helaas pindakaas.