Het hele huis is 4 keer op z'n kop geweest maar ik kan ze Niet meer vinden! Morgen om half 11 gaan we met de oudste naar de paw patrol.. De tickets op papier besteld, geen e-tickets. Ik heb ze in een lade gelegd, weet 't zeker. Daar komen we verder weinig. Ik dacht k leg ze klaar....niet te vinden Hoe nu verder? Kan morgen om 9 uur pas bellen en moeten om half 10 eigenlijk al weg. Heb bevestging in m'n mail, afschrift van de bank. Heb ik hier genoeg aan om het te regelen? Het is via NTK besteld.
Even goed terugdenken. Heb jij of iemand anders ze een keer uit de la gehaald om bijvoorbeeld bepaalde gegevens die erop stonden te checken? Kijk even goed tussen de kussens en naden van banken en stoelen. Misschien was je van plan om ze in de la te leggen maar was het er nog niet van gekomen en zitten ze nog in een zijvak van je tas. Achter een kastje gevallen? Of je binnenkomt zonder kaarten durf ik je helaas geen antwoord op te geven.
Dit! Ik was paspoort kwijt en vond hem uiteindelijk achter de lades toen ik ze er helemaal uitschoof.
Bedankt meiden Maar ze zijn echt nergens... Maar via NTK net bericht ontvangen dat ze zelf bij de kassa's zitten en als ik langskom met m'n reserveringsbewijs wij naar binnen kunnen!! Zo blij, waren dure kaarten en we kijken er naar uit!
Ik wilde al zeggen, waarschijnlijk komt dat wel goed bij de ingang (jaren in een theater gewerkt). Fijn dat jullie zonder zorgen kunnen gaan!!