Hallo iedereen. De roepnaam van alle combinatie's word Rose .... Welke combo vinden jullie het mooiste en waarom? Alvast heel erg bedankt!!
Rose Evelyn, puur omdat ik het het mooist vind als de roepnaam ook de eerste officiële naam is. Evelyn Rose vind ik wel iets lekkerder lopen. De overige 2 vallen voor mij sowieso af, omdat ik Roslyn niet mooi vind.
Idd rose evelyn...puur omdat ik ivnd dat je roepnaam ook als eerste naam moet worden vermeld. Leverd anders zulke rare situaties op.... dat je word aangesproken met je 1e naam terwijl je roepnaam anders is....het is niet meer standaard tegenwoordig dus om roepnamen en doopnamen te hebben... Roslyn vind ik niet mooi... wat ik dan weer wel mooi zou vinden...want roze evelyn loopt niet zo lekker...is rose audrina (aparte naam!)
ik heb op Rose Evelyn gestemd. omdat jullie de naam rose als roepnaam willen gebruiken vind ik deze het mooiste.
Dankjewel!! Daar zaten wij ook mee. Evelyn Rose is al heel erg lang een favoriet. Ik vind de namen prachtig bijelkaar en het loopt mooi. Maar dan dus in deze volgorde want Rose Evelyn voegt niet bij mij! Ik dacht al dat er meer op de ¨Rose Evelyn¨ combo gestemd zou worden........Maar Rose Audrina is dan inderdaad een prachtig voorstel!!
hehe ik heb een typfoutje gemaakt, maar als je het ziet staan...dat zou dan vaker voorkomen als je die combi maakt....roze evelyn.....(kinderen zijn hard in namen!)
sorry ik vind het helemaal niets. Vind Rose wel een mooie naam , maar zou er een andere 2e naam bij doen, een iets pittigere naam.... voor mij hebben al deze combi's een erg hoog ''titanic-gehalte''
Roslyn Audrina - ik vind het juist wel mooi als een korte naam, een langere, originelere heeft. Hoewel Rose op zich ook mooi is hoor. De combi met Audrina vind ik érg mooi.. Die naam ken ik overigens alleen van een boek van Virginia Andrews .
Ik vind Rose een gekke naam, maar dat komt misschien omdat ik niet van engelstalige namen houdt en mijn Roos gewoon Roos heet en ik daarnaan gewend ben
Evelyn Rose omdat ik de andere echt niet mooi vind maar ik vind het wel jammer dat de roepnaam dan niet vooraan staat. Rose Evelyn vind ik veel te snel op elkaar volgen en kan uitgesproken worden als rosevelyn en dat vind ik ook niet leuk voor het kind.
Roslyn Adele gestemd, omdat ik Evelyn en Audrina absoluut niet mooi vind. Maar Rose Adele vind ik nog mooier
Evelyn Rose daar zou ik voor kiezen, maar dan niet als "evelien" uitgesproken maar echt op zn engels. maar zo te lezen is dat denk ook wel zo
Roslyn...dat woord ken ik ergens van, komt het in een film/boek als een belangrijk iets voor? (ik denk aan de Da Vinci Code) Anyway, ik vind het een aparte en zeker niet lelijke naam. Maar dan zou ik haar gewoon 'Roslyn' noemen en niet 'Rose'. Als je haar echt Rose wilt noemen, zou ik voor een andere combi gaan, namelijk Rose Audrina. Evelyn Rose vind ik heel mooi, maar zou idd de roepnaam vooraan zetten. Rose Evelyn daarintegen vind ik niet zo lekker lopen. Zo, ik hoop dat je het een beetje volgt hahaha.
Rose Evelyn, omdat ik de roepnaam vooraan het mooist vind. Wanneer ze later zou trouwen dan wordt ook de roepnaam genoemd, anders alleen de tweede naam. Daarnaast vind ik Evelyn ook de mooiste naam uit jou rijtje van de tweede namen.
Haha, ik kies weer de optie die (tot nu toe) het minst populair is: Roslyn Adele (o nee, Audrina heeft nog een stem minder) Ik vind Rose een beetje te zoetige naam, Roslyn is wat stoerder. En zelfs al wordt Rose de roepnaam, dan heeft ze toch nog iets om op terug te vallen als ze dat mooier vindt. De tweede namen vind ik niet zo heel mooi, maar Adele dan, omdat ik haar een fantastische zangeres vind!
Hallo iedereen! Bedankt voor jullie meningen en suggesties. Hardstikke bedankt. Het is voor ons duidelijk dat als we haar Rose gaan noemen we haar ook Rose als eerste naam moeten geven. Nu is het aan ons om te kijken welke tweede naam ze dan krijgt.....of dat we de naam Evelyn of Audrina als eerste naam zullen geven. Het schrikt me nml helemaal niet af dat de meeste van jullie Audrina niet mooi vinden. Dus dat betekend: Evelyn Rose: Roepnaam Evelyn Roslyn Audrina: Roepnaam Rose Audrina Rose: Roepnaam Audrina Allemaal op z'n Engels uitgesproken. Ze worden tenslotte ook tweetalig opgevoed en grotendeels van de fam. woont in GB. Bedankt weer!!!
Je hebt groot gelijk; laat je niet afschrikken door wat anderen zeggen, volg jullie eigen gevoel en geef de namen die jullie het mooist vinden. Uiteindelijk geeft de persoon pas echt betekenis en gevoel aan een naam; als je iemand kent die je aardig vindt, ga je de naam vanzelf ook leuker vinden. Ik vind het zelf overigens helemaal niet noodzakelijk dat de roepnaam de eerste naam is; ik ken genoeg mensen die hun tweede naam (of een afkorting daarvan) als roepnaam hebben. Je ziet ook vaak genoeg dat de officiële voorletters anders zijn dan de eerse letter van de roepnaam.