Van te voren is het denk ik moeilijk inschatten, maar ik zou het muziekje op afstand gemist hebben. Dat was toen hij jonger was (inmiddels gebruik ik het niet meer) soms een echte redding! Vooral bij vroeg wakker worden, dan sliep hij vaak nog verder. Als ik op zijn kamer was geweest dan sliep hij nooit verder. Maar ik denk dat dat kind afhankelijk is. En nu ik een camera gewent ben kan ik deze ook niet missen. Maar voor de 2e babyfoon pak ik er een zonder camera hoor!
Nou meiden bedankt voor al jullie tips! Heb er nog even goed overna zitten denken en denk dat ik voor de alecto ga met terugspreekfunctie, nachtlampje en liedjes.. zonder beeldscherm. Welke versie is dat dan?
In ieder geval met muziekje! Dat is hier helemaal geweldig, als ze te vroeg wakker wordt dan zet ik het muziekje aan en dan slaapt ze 9 van de 10 keer nog even verder, echt ideaal.
Een absolute must is dat 'ie werkt Wij hebben/hadden er ook nog van die muziekjes op en een terugspreekfunctie.
Wij hebben er een met camera, de Luvion Prestige. Die camera is zó handig, als je 's nachts wakker wordt, zie je bijv; oh speen is eruit dus terug stoppen & je kan weer verder slapen.. Of overdag; 'goh wat ligt die lekker te slapen...' NOT is gewoon heel stilletjes aan het spelen in bed... Handig om dus in de gaten te houden. Die van ons slaapt ook het liefst overdag met een shirt onder zijn hoofd van mama of papa, voor de 'bekende geur'.. Toch prettig om te kijken of hij daar geen gekke dingen mee gaat doen. Mijn moeder had vroeger geen camera, en dat werkte ook prima...maar van mijn vader hoorde ik dat ze toch regelmatig in de slaapkamer ging kijken of het dan wel goed ging met 'ons' OH...en je kan er in totaal 4 camera's op aansluiten mocht je kinderwens groot zijn
Hahaha neee wij willen de komende jaren eerst genieten van onze eerste uk.. en max 2 kids. Maar ik denk toch dat ik voor die alecto ga waar ik iedereen over hoor. Twijfel nog wel of ik die dan met of zonder camera neem..