Welke opties zijn er nog? Huilen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Divatje, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    #61 Divatje, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    Tja ik denk dat we het nog maar even aankijken.
    Misschien is het toch een periode/sprongetje waardoor hij nu weer onrustig is. Gelukkig is het lang niet zo erg als voordat hij de pepti kreeg!

En anders ga ik verder vragen bij het CB. Die nemen het serieuzer dan de huisarts. Naar de huisarts ga ik niet meer (behalve voor 'noodgevallen'). Ik vind het niet erg als een huisarts ook de oplossing niet heeft, maar zo hoeft het ook niet...
    Luisteren naar de klachten is toch het minste wat je kunt doen. En hij weet ook dat we niet bepaald huisarts-lopers zijn (of zal dat juist het probleem zijn ;) )

2. steffiegeorge

26 nov 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    och als ik zo je verhaal lees, wat zwaar! hier geen echte huilbaby, maar wel een hele moeilijke slaper, ze huilt dus ook regelmatig en ik kan me voorstellen dat het zo moeilijk is, hartverscheurend en wanhopigmakend zulk verdriet van een klein baby'tje!

nou heb ik geen ervaring met koemelkalergie of zelfs flesvoeding, maar zoals ik zei wel met een moeilijke slaper overdag.
    wat mij enorm heeft geholpen was de draagdoek(ik heb er een van babylonia een triot slen) mijn dochter slaapt hier heerlijk in en door de houding die ze er in heeft(ik draag haar altijd rechtop) kan ze niet overstrekken en bij eventuele reflux helpt dit ook.

voor mij zelf was het ook erg fijn, soms voelde ik me zo machteloos, door het dragen werd zij rustig en werd ik rustig!

misschien heb je het al wel geprobeerd maar ik wilde het toch even zeggen!

heel veel sterkte voor jou, je man en natuurlijk je baby!

Deel Deze Pagina