Goeiemorgen allemaal! Het is nog niet zo ver maar ben wel alvast aan het denken... Welke opvolgmelk zouden we straks het beste kunnen proberen? Lars krijgt nu 4 flessen Friso Extra en 1 fles Friso standaard met rijstebloem. Ik lees wel eens dat opvolg melk meer verzadigd. Zou ik het dan kunnen proberen met alleen standaard? Lars is namelijk erg hongerig en krijgt nu al halve potjes groente. Fruit willen we van de week mee gaan beginnen. En zou ik eventueel over kunnen stappen van Friso naar byvoorbeeld Kruidvat eigen merk? Wat zijn jullie ervaringen met kv eigen merk? (hier 2 kruidvatten in de buurt) Alvast bedankt! Groetjes Cyntje78
Goede vraag... Ik heb net ongeveer hetzelfde gevraagd: http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/277514-nutrilon-kruidvat-ah-etos-voeding-welke-kiezen.html
Oh haha! Ik zit een beetje met het feit... Extra of standaard. Qua merk lijkt het me hét moment om over te stappen op een ander merk. Mede omdat hij al bijvoeding krijgt en zijn darmpjes dus toch al wat aan kunnen (switchen van merk) Maar Extra 1 is extra verzadigend en ik lees vaak dat Standaard voeding nr 2 ook meer verzadigend is als nummer 1. Ik vraag me dus af of het qua verzadiging een beetje vergelijkbaar is. Of dat ik misschien eerst moet beginnen met een extra verzadigende voeding nummer 2.... snappen jullie het nog? Groetjes!
Mart krijgt kruidvat forte 1, ik wil straks overstappen op standaard 2. Als hij dan echt hongerig blijft kan ik altijd weer over op forte. maar ik denk dat hij aan standaard 2 wel genoeg zal hebben met bijvoeding erbij. Ik blijf gewoon bij kruidvat, hij doet het super op die voeding en ik merk eigenlijk geen verschil met nutrilon.
Ik zou ook eerst voor standaard gaan, dan heb je nog wat achter de hand als het niet verzadigend genoeg is. En ik denk dat ik ook over ga naar kruidvat of AH.
Ik zit met hetzelfde te dubben. Trouwens offtopic wat grappig dat je ook caramelco fan bent! Was het zo lekker wat je had gemaakt mmm nu al zin in hihih.
Haha!! Ik keek gisteren op de caramelco site en zag de foto van jullie mannetje! Viel me meteen op met die mooi grote ogen. Echt toevallig want zo veel fans hebben ze nog niet. Was echt de echte! Erg lekker dus
Na 6 maanden als kinderen al van alles en nog wat kunnen eten heeft Forte totaal geen toegevoegde waarde meer. Hebben ze honger, dan bied je meer vast voedsel aan en water om te drinken. Dus gewoon huismerk, standaard, en geen onnodig geld uitgeven!
Helemaal gelijk! Is ook wel voor de hand liggend Maarja... het is ook zo'n bodemloze put met periodes dat ik dus al begon te twijfelen haha!