21 maanden en geen zin om te slapen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Beertje13, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ze heeft smiddags niet eens geslapen omdat ze niet moe was. nu hebben we al vier weken lang, elke avond, dat ze pas na uren pas gaat slapen. breng er om half 8/ 8 uur naar bed maar ze slaapt pas om half elf. middag slaapje hebben we al imgekort naar een uurtje. savonds, elke avond hetzelfde ritueel. maar daarna begint het krissen, huilen, in bed staan. ze gooit alles wat in bed ligt , uit haar bedje. ik laat haar een tijdje huilen. een kwartiertje, speen erin er weer naar benenden. zo doe ik
    het. na twee uur, proberen neem ik haar mee naar beneden. gaat ze spelen. daarna weer naar bed. dan is er niks aan de hand. slaapt ze zo.

iemand een idee? ik ben kapot!

2. bloem3

bloem3 Actief lid

17 mrt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 21 maanden en hetzelfde probleem. Krijst tot 2 uur s nachts.... Lees dus mee voor tips.

3. Beertje13

bloem3 dat is echt niet leuk.. die van mij slaapt nog met speen. ik ben nog niet eens de kamer uit of die ligt al op de grond.

4. Beertje13

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    je kunt juist eerder naar bed brengen.zo rond 18uur. misschien helpt dat?maar dat is een sprong duurt wekenlang. maar dan krijg je een ander kind aan het eind...

6. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Denk dat je dit beter in baby&dreumes kunt vragen, krijg je waarschijnlijk meer reacties/tips!

7. bloem3

bloem3 Actief lid

17 mrt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, bij ons is er vannacht geslapen. Om half negen naar bed, 11 uur wakker emaakt voor een fles en volgende ochtend kwart voor 8 wakker. Het heeft zo n 5weken geduurd. En helaas kan ik geen echte oorzaak noemen, behalve ziek zijn, daarna op vakantie, logeren en weekendje weg.... Misschien iets te veel van het goede geweest... Succes beertje

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik zou haar op deze leeftijd niet meer wakker maken vr een flesje in de nacht!

9. bloem3

bloem3 Actief lid

17 mrt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Belize, ze weegt maar 8.5kg en eet bijna niet.... Is in overleg met kinderarts afgesproken... Overigens denken wij de oplossing te hebben, het nachtlampje.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ok ik snap het.en ja geweldig nachtlampje oplossing!!

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier precies hetzelfde gehad met mijn zoontje, weken lang ellende savonds, speen en knuffel uit bed gooien, was uren met hem bezig. Op een gegeven moment was ik het zo zat! Heb zijn knuffel aan het bed gebonden. Wat denk je? Kind ging gewoon slapen! Wist niet wat me overkwam... laatste avonden knoop ik een konijn aan zijn bed en geef er één om te knuffelen. Gister gooide hij alsnog het konijn uit zijn bed met speen maar toen ik deze vast bond ging hij weer liggen! Ik kan hem via de camera goed in de gaten houden, als hij eenmaal slaapt dan haal ik zijn knuffel los.

Deel Deze Pagina