Hihi, ja ik dus ook, maar zou nr. 1 met een beige kleur stootneus wel mooi zijn ook? Ik vind de zwarte zool van nr. 3 niet zo mooi, misschien dat die in honingkleur kan, zoals die andere...
zucht nu vindt mijn man nr. 1 toch mooier......... Nr. 1 met beige stootneus erop dan? Moeilijk hoor!
Schoen 1 met beige neus en schoen 3 met zwarte neus zijn beide leuk. Al zou ik zelf kijken naar zijn garderobe. Als er veel spijkerbroeken, blauw, rood, bruin in zit dan zou ik voor schoen 1 gaan. Als hij veel zwart, grijs, groen heeft dan zou ik voor schoen 3.
Hij heeft vooral spijkerbroeken, blauwe en enkele zwarte, voornamelijk wel blauwe of groene truitjes en blousjes geloof ik....Jeetje, wat kan kiezen toch moeilijk zijn he!
Grijs zou ik niet zo snel doen. Bij voornamelijk spijkerbroeken en blauw en groene truitjes, dan ging ik voor schoen 1. Past hier het beste bij vind ik. Lastig he. Kon je ze maar gewoon allebei nemen he.
haha, ja daar heb je helemaal gelijk in! Ik vind de iets bredere klittebandjes van 3 mooier, maar de zwarte zool niet. Van nr. 1 vind ik de schoen in 1 kleur mooi, en het type leer, maar weet ik niet hoe de stootneus erop zal staan. Hoezo, ik maak het mezelf moeilijker??
Die brede banden zijn inderdaad wel stoer. Maar ligt ook aan welke maat je zoon nodig heeft. Kan ook weer lomper doen ogen. En je kan geen voorbeeld met stootneuzen vinden? Dan weet je hoe dat oogt. Kan me voorstellen dat dat ook nog best verschil kan maken.
Nee helaas, deze schoenen moet je zelf samenstellen op internet met de (meestal vreemde) aangeboden kleuren. Ik heb gebeld over stootneuzen (kruipneuzen noemen zij ze hihi), die hebben ze in wit, zwart, beige en roze, maar helaas staat het dus niet bij de opties om aan te vinken.....
Kunnen ze ze niet helemaal naar wens maken? Ik mag zelfs komen met een foto van schoenen die ik leuk vind in de winkel en die maken ze dan na met de aanpassingen er bij in en kan uit een waaier kiezen met ongeveer 100 soorten en verschillende leer soorten. En dat gebeurt niet via internet maar echt persoonlijk dus vind het een beetje vreemd zo. Kan dta niet anders? Of een andere firma?
nee, dit was extra, ik zag snel in het ziekenhuis vier uitvoeringen van elk type schoen, maar op internet zijn de kleuren veel duidelijker. Een waaier met zoveel kleuren hoef ik niet haha, dan wordt de keuze nog veel moeilijker! Niet alle modellen zijn ook geschikt voor hem.
Ik zou voor nr. 3 gaan met zwarte stootneus Die vind ik zelf het meest stoer en sportief voor een kindje van 3.
Het is nr. 1 geworden, deze met donkere metalen bij de klittebanden. Er komt dan nog een beige stootneus op. Iedereen bedankt voor het meedenken!