Dat liedje van "De wereld is mooi." Ze zingen: De wereld is mooi, zo mooi, zo mooi. Zo bie, ba, boe, ba, ??? mooi. Wat zingen ze bij de vraagtekens??? Ik kan er niet tegen dat ik het niet versta
Dat dacht ik ook, maar ze zingen het zo onduidelijk dat ik het niet zeker wist. Bedankt allemaal voor jullie antwoord. Kan ik vannacht weer rustig slapen
Oh mag ik ook even gebruik maken van dit topic. In ´Mickey mouse clubhouse´ http://www.youtube.com/watch?v=ZcyHsWclYxM&feature=related wat zingen ze nou bij 3.57? Muisdoeding?
Hahaha, dus ik was niet de enige die het niet goed kon verstaan Nou ik heb vannacht heerlijk geslapen hoor Umm85, heb jij nu ook lekker kunnen slapen?
haha moest zo lachen om je reactie met nu kan ik rustig slapen erg he als je iets wil weten en het ligt op het puntje van je tong ofzo dat je er niet op kunt komen gisteren hier ook een of ander nummer vroeg mijn vriend van wie is dat en ik dacht iets met .. en ik denken denken en na een half uur werd ik ook lichtelijk gefrustreerd dat ik er niet op kon komen dus ik zei ook bedankt he ik slaap straks niet ga daar hele tidj mn kop over breken gelukkig toch op tijd achtergekomen maar man wat is dat irritant