welke ovu-test het beste?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MaaikEmile, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

even een vraagje;

heb onlangs mn 1e IUI behandeling gehad en deze is helaas mislukt. Voor deze behandeling moest ik thuis ovu-testen doen om te bepalen wanneer mn eisprong is. Nu kreeg ik vanuit het ziekenhuis 6 testen van Ovu-Lady mee, deze kosten 25 euro. Nu zie ik in de winkel veel goedkopere liggen en vraag me dus af waarom ik ze niet gewoon in de winkel kon kopen? Heb er op dat moment in het zk niet bij stilgestaan om het te vragen.
    Nu ben ik bang dat als ik ze in de winkel koop dat ze misschien niet goed zijn en dat ik ze daarom vanuit het ziekenhuis mee krijg...

weet iemand hier misschien meer van :oops:

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    lijkt me dat alle ovu testen gelijk zijn en ziekenhuizen nemen vaak bij 1 aanbieder af.
    ik vindt die in de winkel zelfs te duur dus ik koop ze via internet. Daar heb ik voor het bedrag wat jij betaald 24 testen incl 3 zwangerschapstesten (wel dipstick dus je moet ze onderdompelen) kijk eens in mijn album hoe het eruit ziet. Als je veel moet testen is dat misschien een idee. ze zijn van sensitest.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd, ik zou voor de sensitest dipstick testen gaan.. spotgoedkoop en supergoed

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik heb ook die van sensitest gebruikt en die werkten hardstikke goed en zijn goedkoop.

5. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    bedankt voor de antwoorden!

tjonge wel een heel verschil, 6 testen of 24 testen :confused:

dus als ik het goed begrijp kan je sensitest alleen voor internet bestellen?

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Die kan je idd alleen op internet bestellen ( sensitest website) en zijn nog geen euro per stuk

Liefs daantje

7. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    dankje! ga t meteen doen!

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    ja ik ben ook voor die van sensitest

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb ze ook net besteld. heb ook de Sensitest X-tra sensitive Zw-testen liggen. Ook wel goede verhalen over gelezen.

Deel Deze Pagina