Hoi iedereen, Even een vraagje die waarschijnlijk al meerdere keren gesteld is.. Ben deze maand voor het eerst begonnen met deze ovu tests en heb mijn ei weten te vinden vorige week maandag..Drie dagen later was er geen streepje meer te bekennen..Nu afgelopen weekend weer een ovu test gedaan omdat mijn cyclus onregelmatig is en ik dacht ach eens kijken..EN nu zie ik weer een vaag streepje.. Kan dit zijn doordat ik nog steeds lh in mijn urine heb? Of zou het wat anders betekenen? Zit mezelf gek te maken.. Alvast bedankt!
hoi meid, iedereen heeft altijd wel wat LH in zijn of haar urine, dus als er een licht streepje verschijnt heeft niks te betekenen, want een ovutest is immers pas positief wanneer de teststreep even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep is maar als je je eisprong nu ongeveer een week geleden hebt gehad, hoe kan het dan zijn dat je over 13 dagen pas moet testen? heb je dan een luteale fase van 20 dagen? ( fase tussen je eisprong en ongesteldheid) liefs daantje
ik denk dat ze uitgaat van haar langste cyclus.. als je uitgaat van je minst lange cyclus kun je over 5 dagen testen. Heb wel gehoord dat mensen streepjes zien op een ovu test wanneer ze zwanger zijn, dit kunnen ze dan vroegtijdig zien wanneer de innesteling is geweest. Wil je niet gek maken, maar het is mogelijk.. Even doorzetten meid!
Dank jullie wel voor jullie reacties! Inderdaad mijn banner staat ingesteld op mijn langste cyclus tot nu toe (is 36 dagen).. Ben nu benieuwd wanneer/of ik weer ongesteld wordt. Wachten t dus nog maar ff af Las namelijk ook dat de luteale fase ongeveer tussen de 11-14 14-16 dagen ligt..Ga dus maar gelijk van 16 dagen uit.. Weer niet of ik het volhoudt om zo lang tewachten met testen, maar ga t proberen vol te houden Irritante is nu ook dat ik het idee heb me toch anders in mijn buik te voelen, steekjes/krampen.En een soort van blaasontsteking zonder pijn.. Maar heb elke maand nog wel t idee gehad iets te voelen, dus ga er maar van uit dat t niets is!
ja lastig is dat he? Ik voel ook iedere maand weer iets anders en denk dan " dan zal dit het teken wel zijn" en vervolgens komen de duivels weer. Weet nu echt niet wat ik kan en moet verwachten als ik wel zwanger zou zijn. Krampjes, steekjes, ik heb het allemaal gehad ook een dikke week voor NOD, maar nog was ik niet zwanger.. ik hoop voor jou dat het snel raak mag zijn!