in de stad zijn ze veel te duur, 20,- voor 7 ofzo weet je wel. gewoon via internet bestellen (sensitest) even googelen! Heb je veel meer voor hetzelfde geld! (kijk in mijn album hoe ze eruit zien)
neej wij doen liever niet via internet!. en die jij net zegt uit de winkel zijn van de kv en die vindt ik niet goed voor de ovulatie
Sensitest is de beste, kruidvat en predictor zijn niks. Waarom niet via internet? Heb je er 20 voor 20 euro ipv 7 voor 30 van clear blue. Sensitest is echt heel erg goed
gewoon dat we liever dat niet hebben! we werken allebei.en als die dingen worden geleverd zijn we er niet moeten met het bij buren ophallen.. allebij me buren zijn wiet kwekers en hebben daar stik ruzie mee dus heb dat liever niet! zo zijn we al 3 keer door iets kwijt geraakt!
ze duwen het gewoon door de brievenbus, is een heel dun pakketje en staat niet op wat het is, wordt in een witte envelop geleverd.. en normaal moet de post als je niet thuis bent een bevestiging achterlaten bij jou thuis, dat het bij de buren ligt, en als je het niet gehad hebt dan kun je er dus niks aan doen, en hoef je het niet te betalen of krijg je een nieuw pakketje binnen. heb ik ook vaker gehad. maar dit pakketje is zo dun dat het door de brievenbus gaat, het is namelijk geen pakket post. maar goed, anders is clear blue goed, maar wel steen duur.. 7 voor 27 a 30 euro