Hellup..., zo zijn ze al meer dan een week

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by devil81, Jun 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Wie kan me helpen, word er radeloos van...,

Mijn testen zien er al een week zo uit, zodat je denkt dat ze de volgende keer wel positief worden??? De laatste is van net..

HELLUP
    XXX

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    ik vind ze nog niet positief.
    dit zijn ovutesten neem ik aan?

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Idd nog niet positief, de 2 laatsten lijken wél ietsje donkerder te kleuren, nog een paar dagen afwachten denk ik.

4. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Dank je voor de reactie's,
    Dit zijn idd ovulatietesten, ik test ook nog even door, maar word er zo'n beetje moedeloos van, ik denk nl dat ik mijn vruchtbaar slijm al wel gehad heb, maar nog geen positieve test..., gek word ik er van HAHA!!!
    XXX

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

gewoon doortesten ,je zult zien dat de lijntjes dan ook meestal nog erger vervagen en dan zal afknallen (positief zijnde)

succes!

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey meid,

gewoon door blijven testen, de positieve komt wel voorbij. Slijm kun je ook best langer hebben.

7. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Jemig wat kan ik onzeker worden van dat zwanger worden, haha, ja ik weet het de enigste remedie is klussen, en dat doen we fanatiek, maar na een 1e cyclus van 30 dagen, 2e cyclus 43 dagen en vorige ronde 33 dagen vond ik het prettig om te weten wanneer ik mijn ei heb, dus ook ongeveer weet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten!!
    Zit overigens nu op dag 22..., en dat vruchtbaar slijm had ik vorige week heel erg, en nu is het wel vochtig (sorry voor details) maar niet meer het eggwhite zeg maar!!!
    Oh ja en test al vanaf vorige week dinsdag ochtend, dag 13 dus!!
    XXX

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey meis,

Misschien heb je je eitje dan net gemist... als je vanaf dag 13 test, en je had vorige week dat slijm??? ga evengoed verder met testen, zelf had ik ook een onregelmatige cyclus en volgens mij rond dag 24 mn laatste eitje gehad.

9. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

May 10, 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    De mijne zijn nooit donkerder geworden en kijk mijn onderschrift.....

10. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Het zou allemaal kunnen, maar als ik van een gemiddelde cyclus uit ga zit ik op 35 dagen, dus zou ik op dag 13 mijn ei al moeten hebben gehad, ik test altijd 2x per dag???
    En vorige maand waren ze 3x knallend, donderdag ochtend en avond, en vrijdag ochtend, en sávonds niet meer getest, zaterdag ochtend weer licht, maar zit nu op dag 22..., word er radeloos van, ik test nog een paar dagen door, en dan kijk ik of er nog verandering in komt, maar als mijn eitje al is geweest kan de test toch niet zo zijn??
    Sorry voor mijn gezeur, maar word er vreselijk onzeker van!!

XXX

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bij een cyclus van 35 dagen heb je doorgaans niet op dag 13 je ei hoor.. maar eerder op dag 21!! succes meid..

12. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey meis,

ik sluit me bij ichus aan, waarom zou je volgens jou op dag 13 je ei gehad moeten hebben uitgaande van een cyclus van 36? Dag 13 zou kunnen met n cyclus van 28.
    Normaal gesproken zeggen ze dat 14 dagen na je ei je ongi komt. Dus 36-14= 22 dit kan een klein beetje eerder, maar zou ook ietsjes later kunnen zijn.
    Blijf gewoon testen!

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    trouwens bij mij waren de testen altijd licht, alleen tijdens mn eitje donkerder, verder altijd licht van kleur, dit kan dus goed hoor, ze hoeven niet blanco te zijn.

14. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Goedemorgen allemaal,
    net weer een testje edaan en hij lijkt ietsiepietsie donkerder te worden, dus ik test maar gewoon door, oh ja en ik was zelf ook degen die zei dat het niet kon om voor de 13e dag al een eitje te hebben, maar heb ook mijn cervixslijm in de gaten gehouden en dat wa vorige week, maar kan natuurlijk nog een keer komen, en ik test altijd 2x om mijn eitje niet te missen, dus ik kan hem niet gemist hebben toch??
    Net maar weer een besteling geplaatst!!
    Fijne dag allemaal met dit mooie weer!!
    XXX

15. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Hallo allemaal,
    net weer een testje gedaan, want ik weigerde te stoppen tot ie positief was, haha..., nu is ie dus echt knal, maar met een nieuwe serie testen, want ze waren op.., tuurlijk positief is positief..., nu heb ik gisteren alcohol gedronken.., best véél, omdat ik even ontspanning wilde en lekker uit mijn dak wilde gaan op een jaren '90 feest, maar dat kan om 17u s'middags toch niet echt een rol meer spelen op een test??
    Ga straks zoiezo nog een keer testen, maar heb er weer hoop op en sleur mijn man vanavond maar weer mee naar boven!!

XXX

Share This Page