Ehm, zie nu net dat ik hem in het verkeerde topic plaats.... Excuus.. ga even kijken hoe ik dat moet veranderen!
Helemaal vergeten om even fatsoenlijk te reageren op je bericht. Erg fijn voor je, deze test! Gefeliciteerd Helemááál gezien je geschiedenis.... Ik hoop echt voor je dat het dit keer allemaal goed mag gaan!
Bedankt! Nee de 2e ronde, maar met alle 2 de rondes zwanger geworden, dus ze hebben me goed geholpen (en nu proberen zwanger te blijven haha)
snap niet dat hij nu weer lichter word werd wel vannacht wakker van kramp in me buik... en heb soms nog steeds kramp/steken misschien ei-sprong al geweest wat denken jullie ?
GwoonAn, zo dat was een mooie knaller! Hondagirl, die Kruidvat testen vind ik minder duidelijk eigenlijk. Die z&k via internet vind ik duidelijker en ik denk nog veel goedkoper ook.
Hallo meiden, Wat een mooie testen en natuurlijk een pracht resulaat. Ik mag morgen beginnen met ovutesten van Z&K. Dus ik hoop dat ik ook zulke mooie resultaten mag boeken. Ik kon niet wachten tot morgen en heb vanochtend de eerste test al gedaan en wat gebeurd er bij, laat ik de test in het glas met urine vallen en helemaal ondergedompeld dus maar weer een nieuwe gepakt omdat ik die niet meer vertrouwde maar zoals verwacht een super licht tweede streepje en die was onder gegaan ook het zelfde. Verbaasde me dat de test het nog deed. In ieder geval ik hoop snel me piek te vinden. En alvast vanaaf aan de klus. Groetjes Kitty