24 dagen overtijd, testen negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jennyve, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik wil graag mijn verhaal kwijt en hoop dat ik wat leuke/fijne contacten kan leggen.
    Ik ben september gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen, ik was wat onregelmatig ongesteld, maar heb de laatste drie maanden een cyclus gehad van 34/35 dagen. Tot nu..
    Ik ben vandaag om precies te zijn (uitgaand van mijn vorige 3 cycli) 24 dagen overtijd. 22 februari begon mijn laatste menstruatie, volgens mijn berekening had ik 28 maart ongesteld moeten worden. Ik heb verschillende tests gedaan, maar alles was hartstikke negatief zelfs de bloedtest bij de huisarts. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, maar ben best wel bang dat ik misschien PCOS heb.
    Ik wil sowieso de huisarts weer bellen en misschien een echo vragen.

Hebben jullie ervaringen, verhalen of willen jullie ook gewoon wat kwijt? Graag! Ik weet het even niet meer :)

2. FeliceChloe

31 mrt 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Jennyve!
    Ik had precies hetzelfde, was gister dus een maand overtijd, vandaag de uitslag van m'n bloedtest gekregen, niet zwanger dus. Ik ben sinds juni 2015 ook gestopt met de pil.. Ik begin nu ook te twijfelen of ik pcos heb en/of onvruchtbaar ben :( ik zat ook al te denken om een afspraak te maken voor een echo of m'n eierstokken te laten onderzoeken, ik weet ook echt even niet wat ik moet doen! Xxx

3. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hoi FeliceChloe!
    Argh wat naar hè die onzekerheid. Ik ga morgen de dokter bellen, ik wil gewoon graag duidelijkheid en ja die dokter wordt uiteindelijk betaald door mijn zorgverzekeraar dus waarom zou ik het niet doen. Hou me op de hoogte wat je doet! En ondertussen kunnen we elkaar een beetje een hart onder de riem steken.
    Xx

4. FeliceChloe

31 mrt 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt verschrikkelijk, je haalt je gelijk de ergste dingen in je hoofd omdat je bang bent, maar stiekem hoop je dat je gewoon binnen een paar maandjes zwanger bent :( ik was er een tijdje terug ookal bij m'n huisarts over begonnen, maar ze zei dat ik minimaal een jaar moet wachten om verdere stappen te ondernemen.. Aan de ene kant wil ik ook echt niet meer wachten, en ja inderdaad ze worden er toch voor betaald.. En als wij nu zekerheid willen en bang zijn dat we misschien iets hebben kunnen ze dat niet weigeren toch? Laat me weten als je contact hebt gehad met de dokter xx

5. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ja, ik probeer me ook gewoon te bedenken dat ik echt niet zwanger ben, maar toch spoken die paar verhalen die je dan leest door je hoofd van vrouwen die toch zwanger bleken te zijn. Grr lastig! Maar de tijd zal het leren :) ik hoop dat we allebei snel duidelijkheid hebben. Is het jullie eerste kindje, waar jullie voor gaan? Xx

6. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Wat vervelend zeg die onregelmatige cyclussen :( Ik hoop niet voor jullie dat het PCOS is, maar ook dan is de hoop natuurlijk niet verloren. Uiteindelijk worden jullie echt wel zwanger. Hadden jullie sowieso al onregelmatige cyclussen? Ik zouanders gewoon een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog. En als je huisarts er moeilijk over doet, dan moet je er gewoon op staan!

Misschien is tarwekiemolie nog iets om te proberen. Sowieso super gezond en daar zit van nature een stof in wat overeenkomt met het vrouwelijk hormoon oestrogeen of progesteron. Ik lees verhalen dat vrouwen daardoor een regelmatige cyclus krijgen en/of sneller zwanger worden.

Sterkte meiden en kop op!

7. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hoi Antje88
    Voor mijn pil kan ik me niet meer zo goed herinneren volgens mij was ik toen ook niet erg regelmatig ongesteld, maar eerder heel korte cyclus dan zo lang, maar we zullen het zien :) ik denk dat ik inderdaad ga vragen om doorgestuurd te worden, ookal zullen sommige mensen dat nog heel vroeg vinden. heel erg bedankt voor je tip! Ik ga er zeker even naar kijken. En gefeliciteerd met jou zwangerschap!

8. FeliceChloe

31 mrt 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies diep vanbinnen hoop je gewoon dat je stiekem toch nog zwanger bent :( ik hoop t ook! Ja is ons eerste kindje wat we proberen te krijgen en jullie? Xxx

9. FeliceChloe

31 mrt 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt vervelend, en nee hoop het ook echt niet :(
    M'n cyclussen waren nooit echt onregelmatig, meestal was het rond de 28 dagen en het langste was een x 32, tot nu dus.. Een maand al niet ongesteld geworden.

Oh echt ik kende tarwekiemolie nog niet, ik zal dit zeker gaan proberen, hartstikke bedankt voor de tip! Xxx

10. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Update: net licht bloedverlies bij het vegen.
    Zal het m'n menstruatie zijn? We gaan het zien :)
    Slaap lekker allemaal x

11. FeliceChloe

31 mrt 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd! Ik had sinds dinsdag ook ineens heel lichtroze bloedverlies, gister ook. En ik kom net van de wc en ja hoor.. Toch ongesteld, na een cyclus van 58 dagen.. Pff hoop dat het vanaf nu weer regelmatig wordt en dit nooit meer hoef mee te maken, want is echt niet leuk deze onzekerheid en valse hoop! X

12. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Mij hielp het om te gaan temperaturen, zo wist ik of ik n ovulatie had gehad. Maar als je gewoonlijk n hele regelmatige cyclus hebt dan denk ik dat je gewoon n rondje over hebt geslagen.

13. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    FeliceChloe, wat raar he. Ik ben ook echt ongesteld nu! Alsof mijn angst overwinnen om op het forum te schrijven iets in me heeft losgemaakt ofzo! Nou ik ga die tarwekiemolie halen en me weer niet te veel er op proberen te focussen. Op naar de volgende ronde!
    En Pimpelmeesje bedankt voor de tip! Ik wacht er nog even mee, ik wil toch proberen er niet te veel mee bezig te zijn. Maar als ik weer zo'n lange cyclus heb ga ik het zeker proberen.

Xxx

14. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik had het ook vorige maand. Waarschijnlijk gewoon een cyclus overgeslagen. Schijnt vaak voor te komen. Klote is dat hè

15. FeliceChloe

31 mrt 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt heel raar! Ja ik ga vandaag of dit weekend ook gelijk die tarwekiemolie halen en ermee beginnen, hoop zo erg dat dat gaat helpen! Xxx

16. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Wat vervelend suzies! Het maakt je zo onzeker.
    Ik ga er inderdaad van uit dat ik 'm heb overgeslagen.

17. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    #17 Antje88, 21 apr 2016
    Laatst bewerkt: 21 apr 2016
    Grote kans van wel. Heeft het doorgezet?

Trouwens nog ff over tarwekiemolie. Ik wilde wat gaan opzoeken en hier gaan plaatsen, maar ik stuit vervolgens op een artikel van ouders van nu en daar staat dat het lang niet zo goed is als mensen denken. Misschien eerst maar ff goed over lezen voordat jullie het willen gaan gebruiken?! Schijnt dat je baarmoederslijmvlies te dik wordt, zodat een eitje slecht kan innestelen. Dat willen we natuurlijk niet! Maar ik lees ook weer veel goede dingen....

Teunisbloemolie schijnt goed te zijn voor je cyclus

18. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL

Ja het heeft doorgezet hoor! Ik ga nog wel even research doen :)
    Teunisbloemolie, daar heb ik ook al meer over gehoord. Ik ga er eens naar kijken. Bedankt x

19. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik ben nu pas 3 dagen overtijd met een negatieve test, maar ik zie dat het aardig kan oplopen :). Ik vind het zo vreemd. 5 jaar zonder anticonceptie. Nog nooit problemen gehad en nu breekt het maar niet door. Ik lijk zo langzamerhand gek te worden. Omdat wij afhankelijk zijn van een vruchtbaarheidstraject heb ik toch maar de huisarts gebeld. Ik lees dat het wel opgewekt kan worden met hormonen mocht het toch heel lang uitblijven.

20. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hoi Roos32, wat spannend joh.
    Wie weet is het gewoon nog te vroeg en is je HCG te laag, who knows!
    En ik ben blij dat ik nu in ieder geval ongesteld ben, ik hoop dat m'n lichaam langzaam alles onder controle krijgt. En ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn! En mag je direct bij de huisarts terecht? Liefs

Deel Deze Pagina