negatief testen: wanneer naar de huisarts?

Discussion in 'Zwanger worden' started by darcy, Oct 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi meiden, een vraag...

Ik test nu al een paar keer negatief, terwijl ik goed overtijd ben. Heb een cyclus die elke maand keurig hetzelfde is, dus geen menstruatie nu is raar.

Heb vorige weekend buikpijn gehad, verwachtte mijn menstruatie, maar die bleef dus uit. Zou wellicht innestelingspijn kunnen zijn geweest...?

Geen symptomen van ongesteld worden, WEL extreem moe en elke dag meer afscheiding dan normaal.

Verder geen symptomen (borsten normaal, niet misselijk, niet extreem vaak plassen...)

Kan ik zwanger zijn en negatief testen en zo ja, zal ik deze week naar de huisarts gaan om mijn bloed te laten nakijken? Ik sta voor de klas en ben zo moe, moet regelmatig even zitten...

Graag jullie ervaringen of advies!

Groetjes, Darce

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    pfff.. ja ik zou naar de huisarts gaan als ik jou was!

3. angel1984

angel1984 Lid

Aug 31, 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    Ik heb dit enkele maanden geleden ook mee gemaakt, ik teste negatief, maar toch was ik 2 weken over tijd. Ik ben toen naar de huisarts geweest en bloed laten nemen. Mijn HCG was 5, en men arts zei dat ik ofwel net zwanger was ofwel dat het eitje niet goed was ingenesteld en dat ik dus mijn regels nog ging krijgen... De dag nadien had ik mijn regels... Dus tja, misschien toch maar eens naar je arts gaan... Ik hoop dat je beter nieuws krijgt dan ik...

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ben je recent gestopt met de pil?
    Dat kan ook invloed hebben op je cyclus.

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Mijn zusje testte ook pas een week na de verwachtte ongesteldheidsdag positief. Misschien heb je een late eisprong en is het eitje nog niet goed ingenesteld. Ik hoop het voor je!

6. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

bedankt voor jullie reacties. Ik ben al een jaar van de pil en heb een heel regelmatige cyclus (28 dagen.) Nu heb ik 2x een cyclus van 32 dagen gehad, dus heb ik vanmorgen nog eens getest (gisteren 32 dagen) - niks, negatief.

Ik wilde eigenlijk morgenochtend even de huisarts bellen, want van dat negatief testen word ik een beetje onzeker...

Ik zou een late eisprong kunnen hebben gehad, maar wanneer zou ik dan positief testen? Over een week ofzo?

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat ligt eraan wanneer je eisprong is geweest en dat is achteraf natuurlijk niet goed te bepalen. In principe kan je ongeveer na 14 dagen na je eisprong je menstruatie verwachten of testen. Het kan ook zijn dat je wat later bnet met het aanmaken van een meetbaar niveau HCG. Dat heb ik bij mijn 1e zwangerschap ook gehad. Pas een dikke week overtijd testte ik positief. Het ging wel snel mis na die test, maar dat hoeft natuurlijk niet.
    Misschien dat de huisarts inderdaad wel een positieve test zou kunnen krijgen. Als je normaal gesproken een gelijkmatige cyclus hebt, ben je inderdaad al behoorlijk overtijd.

Ik duim voor je meid.

8. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Ik heb een cyclus van 53 dagen gehad en wilde ook naar de huisarts maar ik werd toch ongi gelukkig.
    Ik wil je niet bang maken of zo hoor maar het kan lang duren voor dat je ongi weer komt en ik was ook erg moe en nog veel meer vervelende dingen en dacht dat ik zwanger was maar mijn ongi kwam dus.

Mischien nog even af wachten en anders inderdaat naar de huisarts aangezien je al een jaar bezig bent.
    Sterkte er mee meid.

Doei Teddy.

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey meis, ik had een cuclus waar ik de klok op gelijk kon zetten namelijk 28 dagen. totaan maart afgelopen ajar. ik was ineens 2 weken overtijd en had ook veel afscheiding en was heel moe.

ik had een bloedtest gehad en daaruit bleek niet zwanger. toen na die twee weken heb ik een extreme bloeding gehad en daarvoor constante krampen. achteraf kan dat een mislukte innesteling zijn geweest. een heeele vroege miskraam misschien. een ding is wel raar sindsdien is mijn cyclus niet meer hetzelfde geweest.

Ik zou dus wel naar je huisarts gaan, vraag gewoon een bloedtest.

Share This Page