Dames, van de vorige zwangerschap had ik nog een test van clear blue liggen. We zijn nu bezig voor een tweede. Ik heb een mooi constante cyclus van 28 dagen. Een keer 29 dagen. Nu al dag 30, dus tijd voor een test. Nu had ik dus nog zo'n test liggen die zegt zwanger of niet zwanger. Dus apparaat erin gehangen, 15 sec toen neergelegd. Merkte toen dat het er verkeerd om in zat. Achter zat dus voor. Dan werkt de test al niet meer. Tja had ik kunnen weten...... het is nog vroeg.... dochter wil graag eten.... moet nodig plassen..... tja dat gebeurt. Maar nu haalde ik de test er maar uit en kreeg ik het volgende resultaat (zie foto). En nu is het even geleden maar twee strepen is toch zwanger????? Alvast bedankt!
In de gebruiksaanwijzing staat dat de streepjes niets zeggen bij deze test. ik zou voor de zekerheid nog een test doen.
Ik zou de test ook even over doen hoor. De streepjes zijn ook een beetje raar...... Ik denk wel dat het positief zou kunnen zijn........ Ik duim voor je
he wat vervelend dat het mis ging met de test. maar inderdaad zeggen de strepen niks.. Nou ja.. niet helemaal niks, maar niet voldoende. Ik vind de strepen wel heel duidelijk.. dus ik duim voor je.. Maar op basis van de strepen kun je geen conclusies trekken..
Zojuist even een kruidvat test gehaald. En die was binnen een minuut duidelijk. Zie foto. Bedankt allemaal voor advies!
dat is gelijk een mooie test. idd zeiden de strepen niks. heb die test gedaan toen ik niet zwanger bleek en toen had ik ook twee duidelijke strepen net als toen hij zwanger zei. Maar super dat deze test heel erg duidelijk positief aangeeft! gefeliciteerd