Ik heb net op internet een hele lading ovu- en zw. testen besteld omdat ze zo goedkoop waren, maar heb eigenlijk niet gekeken of ze wel betrouwbaar zijn Dus heeft er iemand ervaring mee? Zijn het betrouwbare testen? Het zijn van die dipsticks.
Ik heb ze en ik ben er tevreden over. Ze drogen wel lichter op dan z&k. Beste aflees resultaat na 10 min. Ik laat het 12sec urine opnemen zodat ie goed doorloopt. Bij mij knallen ze echt. Alleen resultaat heeft het nog niet opgeleverd. Ze zijn zeker goedkoop.. 40st voor 12eur. Ik koop ze via ebay in engeland, binnen een week zijn ze binnen. Het zijn niet dezelfde als z&k, maar lijken daarop
Oke bedankt, ik zal er wel even een uitproberen voor de fun als ik ze binnen heb Ik heb ze op de fr amazon besteld, zo'n hele verpakking met 40 ovutesten en 10 zw testen voor 11 euro ofzo.. daar koop ik hier in de winkel nog geen 1 zw test van
Ik heb ook een lading besteld hahaha. Heerlijk goedkoop En zeer snel uit Engeland! Bij mij meteen positief heeeel licht bijna niet zichtbaar. maar pas na een kwartier duidelijk positief! Ik weet dus niet echt waar ik aan toe ben.. Laat maar eens een knaller zien. ben heel benieuwd
Erg goedkoop inderdaad. Ik heb ze tegelijkertijd met die van Z&K gedaan (de ovutesten) en dan was Z&K toch wel veel duidelijker. Als ik alleen de andere zou hebben gebruikt, zou ik mijn ei niet met zekerheid hebben gevonden. Geef ik toch liever een beetje meer uit.
Hey meiden, Ik gebruik de onestep al een paar maanden, wilde jullie nog even laten zien wat het resultaat is van de afgelopen week. Mijn LH piek liet wat langer op zich wachten en had vanmorgen ineens een knaller ( de onderste).. Hij kwam al ruim binnen 5minuten. Dacht eerlijk gezegd dat ie heel vroeg was en dat ik m had gemist. Maar gezien mijn temperatuur kon dat eigenlijk niet. Groetjes Bianca
fijn om te zien dat ie dus wel knallers geeft! Ik had al mijn twijfels gekregen. Ik gebruik ze inmiddels ook maar ik vind dat ze zo onduidelijk opdrogen. Dus is lastig vergelijken als je ze onder elkaar legt. Soms heb ik een redelijk duidelijk streepje en als ie op is gedroogd dan zie je hem aan 1 kant nauwelijks meer en blijft er alleen een soort van pennenstreepje staan. Maargoed ik kijk ook altijd binnen de 10 min en heb nog geen positieve gehad offtopic; biancs ben je echt 60kg afgevallen!? Respect!
Ze laten altijd een penstreep achter. Als ie gaat knallen zie je dat binnen een paar seconde al bij het doorlopen en dat wordt ie donkerder. Heb dze testen vervloekt omdat ik eerst dacht dat het niets zou whorden... Maar uiteindelijk komt ie wel. Ik test altijd met plasje tussen 10/11u en heb dan 1/2u van te voren 2 kopjes koffie op. Ohja ik doe ze 12sec in het plasje houden geen 10. Tnx voor je respect ja ben ze echt kwijt en ik ga ze niet zoeken
Hoi dames, Ik meld me alleen even om te zeggen dat ik inmiddels ook mijn ei heb gevonden (eindelijk na 1,5 week creperen van de ovulatiepijn) en ik gisteravond mijn knaltest met de one step test heb gekregen. Ik vond eerst dat ze zulke lichte streepjes gaven dus ik was overgestapt op een ander merk met wat donkerdere lijnen. Maar ik test al sinds dag 10 met die andere en nog geen ei gevonden. Dus gisteravond met de onestep en de streep knalde er meteen vanaf, was echt heel duidelijk! En vanmorgen met dat andere merk ook positief getest dus mijn ei zit er echt aan te komen Dus ik ben weer blij met de one step testen haha, bestel misschien toch maar weer een nieuwe lading voor volgende keer dan. En inderdaad ik doe ze ook 12 seconden in het plasje houden, aangezien er minstens 10 sec staat. Ik heb de zwangerschapstesten trouwens ook al uitgeprobeerd en die blijven wel netjes omowit dus geen vals positief of indroogstrepen. Hopelijk kan ik over een tijdje ook een goede ervaring met de zw testen neerzetten Als het straks lukt zal ik nog een foto van de positieve test uploaden, alleen hij is inmiddels wel ingedroogd dus minder duidelijk dan gisteravond, hij was echt 3x zo donker als de controlestreep.