Sorry, maar ik moet gewoon even mijn frustratie kwijt. Zoals jullie zien kan ik over 5 dagen testen. Maar ik hou het gewoon niet meer van nieuwsgierigheid! Ik 'voel' en 'zie' vanalles en ik wil eigenlijk ook gewoon eerder testen (wat ik ga doen, morgenochtend vroeg) Ik weet dat het niet verstandig is en petje af voor alle mensen die netjes kunnen wachten tot hun nod. Ik wou serieus dat ik dat kon. Ik ben één groot brok ongeduld :x en ik word gek van mezelf. Ren continu naar de wc om te kijken of mijn mestruatie dan toch komt. En zit alle zwangerschapsforums en sites af te struinen. Ik heb dus al een hele mooie, lieve, snoepige baby gekregen 6 maandjes geleden, met een mooie zwangerschap en prima bevalling. Ik zou dus eigelijk met deze 'ervaring' gewoon wat geduldiger moeten zijn. MAAR HELP, IK KAN HET NIET! Iemand anders nog hetzelfde gevoel?
haha ik ook hoor! je bent nie5t de enige. maar ik hou vol tot de 18e van juli (tevens mijn nod dag). want dan ben ik jarig . wel leuk kadootje als ik weer zwanger blijk te zijn. groetjes!
hier nog zo 1 die zwaar ongeduldig is. heb nu 2 maanden achterelkaar vrij vroeg getest waarvan afgelopen maand heel licht positief maar uiteiindelijk toch ongie geworden. dus ik zit mezelf nu te beheersen (NOD op 12 juli). ik ga hopen dat ik zeker tot na die datum kan wachten
ja het is zonde van je geld te vroeg te testen. Ook is het niet goed voor je gevoel want de kans dat de test negatief is is toch wel erg groot terwijl je misschien toch zwanger bent. Ik zou dus nog even een paar dagen wachten. Probeer ook zo min mogelijk er mee bezig te zijn en andere leuke dingen t eondernemen want zo in de zenuwen kan je menstruatie uitstellen.
hier ook nog iemand, die te ongeduldig is om netjes de nod af te wachten. ook ik voel en zie elke maand iets, en elke keer de teleurstelling dat de test negatief is, maar we blijven positief ooit gaat het ons lukken, we zitten nog maar in ronde 7 van de eerste. heel veel succes voor de meiden die gaan testen, ik duim voor jullie
Meiden, voor ongeduldigheid over je NOD hebben we de NOD topics aangemaakt (het neigt hier toch wel erg naar). Ik doe deze dicht. Elmo