Welke Ovu testjes adviseren jullie??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sjorsjette, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Wij zijn al een behoorlijke tijd bezig voor onze 1e.... nu wilt het niet echt lukken en lopen we middels bij de gyn.
    Die heeft aangegeven dat we vaker geen eisprong hebben dan wel... nu wachten we op uitslagen van bloed en van zaadtest....

Mijn cuclus is er onregelmatig en vaak heel lang... en dus gaf de gyn aan maar beter nu nog even geen ovu testjes te doen omdat dit niet altijd nut zal hebben....

Maar nu heeft mijn vriend aangegeven het graag toch een ronde te willen proberen.. we realiseren ons dat er misschien wel niks te spotten valt (ei) maar toch willen we het proberen. Hij heeft nu heel lief testjes gehaald (winkel) maar die zijn aardig in de prijs... ik hoor op zp vaker meiden over ovu testjes.. ervaringen enz... en ook dat ze via internet bestellen veel goedkoper zijn.. maar welke adviseren jullie en waarom???

Hoop dat jullie mij kunnen helpen... ik heb er nu 7 en start vandaag.. kan er nog even tegen aan maar wil graag vandaag of morgen bestellen.

Dank vast!!! LiefssSjors

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    De testen van Zwanger&Kids zijn me tot nu toe het beste bevallen (erg duidelijk af te lezen, geen twijfel als de test positief is). Ik gebruik de dipsticks.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb Wondfo gebruikt, ovulatie en zwangerschapssticks. Gekocht via MP

4. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Ik heb ook de zwangerenkids dipsticks, zijn goedkoop en heel duidelijk!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik had destijds de testjes van sensitest in huis gehaald, deze bevielen mij erg goed

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik gebruik zwanger&kids...erg goed en erg goedkoop...

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hier ook wundfo via mp erg tevreden erover!

8. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    predictor! of hij loog over mijn ei....! maar daar was het heel duidelijk.

succes

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik gebruik ze van Z&K..
    Deze zijn erg duidelijk af te lezen en goedkoop en worden een dag na het bestellen al geleverd.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik gebruik die van zwangerenkids zijn goed en goedkoop als je voor vijven besteld heb je ze de volgende dag in huis

11. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik heb afgelopen weken ook de dipstick van zwanger & Kids gebruikt om te kijken hoe m'n cyclus in elkaar zit. Ze zijn er duidelijk en goedkoop.

12. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Ik gebruik de midstream testen van Sensitest! Ben ik ook erg tevreden over :)

13. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik had die van kruidvat maaar ik heb die deze maand gebruikt en bleef maar 2 streepjes geven. dus of het werkt niet goed of ik snap het niet haha

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Over kruidvat ovutesten hoor ik alleen maar slechte verhalen...geven vaak lang posi aan dus die zou ik niet kopen.

Zelf heb ik de dipsticks van zwanger&kids. Zijn goedkoop en in diverse combinatiepakketen te verkrijgen, dus bijv. in combinatie met zw.testen of met andere soorten ovutesten. Erg handig vind ikzelf. En het wordt discreet verzonden, vind ik ook wel belangrijk!

Succes en ik hoop dat het snel raak mag snel met of zonder ovutesten :)!

15. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik vind de zwanger & kids qua kwaliteit en prijsvergelijking ook het beste :D

16. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    predictor geeft meerdere dagen positief resultaat bij mij, dat kan niet... en sensitest zijn die dagen nou juist negatief... dus nog lekker vaag...
    heb ook wondfo liggen, die beginnen nu steeds meer op te kleuren en zou nu ook ongeveer moeten, dus hopelijk kloppen die wel bij mij... kan je dus nog geen heel goed advies geven... maar lees even met je mee... of er nog 'rare' reacties uitkomen...

17. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb eerst zwanger en kids ovulatie dipsticks gebruikt.
    Nu gebruik ik Test Jezelf casette met pipetje zij leveren ook aan ziekenhuizen etc. Dat leek mij de meest betrouwbare. Ik ben er erg tevreden over. Snel te bestellen via internet diverse paketten en de bestelling word discreet verzonden.

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dank voor alle reacties meiden!!

We hebben nu die van kruidvat in huis (die had vriendlief gekocht)
    Ga ze van zwanger&kids bestellen. Idd zoals een aantal van jullie al aan hadden gegeven hebben zij ook combi pakketjes.. denk dat ik die doe.

Verder wat betreft de testjes van KV.. moet zeggen (heb er nu 2 gedaan) dat ik wel duidelijk verschil zie... de eerste gaf idd 2 streepjes met in het test venster een ''iets'' duidelijker streepje als in controle venster... vandaag weer een test gedaan waarop test venster streep "VEEL'' duidelijker is dan gister.. en in vergelijking met controle venster is ie ook duidelijker... dus denk dat de testjes wel duidelijk aangeven dat mijn ei er toch wel soort van of bijna is :D Hoe dan ook maak deze wel eerst op (kan ik gelijk zien of ze idd DAGEN LANG (zoals vele zeggen) het zelfde blijft).

Thnx... Sjors

19. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

sjorsjette, ow spannend hoor dus nu bijna je eitje dan? of denk je dat dit nog niet echt en positieve ovu test was? ik vind die van sensitest helemaal niet zo goed, ik heb ze ook pas besteld, en bij mij ging het 2e streepje (niet het controle streepje) gewoon helemaal "buiten de lijntjes" zegmaar, heel raar dus, en totaal niet duidelijk te zien

en na 2 dagen, werd ineens mn controlestreep ook veel donkerder dan bij de andere testjes, ook al zo iets raars? dus die zou ik in iedergeval maar niet nemen als ik jou was haha

verder suc6!

20. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Deze maand voor het eerst zwanger en kids gebruikt
    Gaf een dikke knalstreep aan niet, duur en een snelle levering.

Deel Deze Pagina