Meiden ik heb gisteren en vandaag getest met K2V5 en op beide testen zag ik binnen de tijd wel een streepje maar dan moest ik de test wel echt heel goed in het licht houden en bij voorkeur uit elkaar halen! Ik heb een beetje het idee dat het een voorgedrukt streepje is maar dacht dat deze testen deze niet hadden. Hebben jullie enig idee? Het was trouwens op 4 en 3 voor NOD. Thanks!
ik heb bij de kv nooit voorgedrukte streepjes gezien, miss is ie gewoon licht positief! ik ga voor je duimen meid enne gewoon elke dag tot nod testen
Ik heb wel streepjes gehad en toen ik bij de HA kwam en daar een test liet afnemen was ik niet zwanger. Kan best zijn dat jij wel zwanger bent hoor, maar ik geloof het pas als ik een dikke en goed gekleurde streep zie staan!
Als je hem helemaal in het licht moet houden, draaien of uit elkaar halen, dan is hij zeker niet positief, helaas.. Wacht nog even af en test over 2 dagen opnieuw, als het nog nodig is. Ik bedoel het niet lullig, maar wil je behoeden voor valse hoop! Succes ermee, en hoop natuurlijk voor je dat het raak is! P.S. Misschien kan je er volgende keer een foto van proberen te maken, zodat wij mee kunnen turen?
Tja een foto maken is lastig van dit soort streepjes. Dat gaat niet lukken ben ik bang. Maar vorige maand had ik echt een overduidelijke streep op mijn K2V5 test en werd ik ook ongesteld. Het hoeft dus niet heel veel te zeggen! Maar ik vond het nu zo raar dat ik op beide gelijk een lichte streep zag staan maar niet eens kon bepalen of deze wel kleur had. Maar ik test gewoon vrolijk door! Het is bijna een hobby...
mee eens! ik had vorige maand binnen de tijd lichte roze streepjes (hoefde niet in het licht te houden of te draaien, was duidelijk genoeg) en was toch niet zwanger. alleen een heel duidelijke streep is bij deze test betrouwbaar.