welke ovulatie test kan ik het beste gebruiken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pindakoek, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi allemaal,

Ik wil deze maand ovulatie testjes gaan gebruiken. Dit zal de eerste keer zijn dat ik het ga gebruiken dus eigenlijk wil ik een simpele test gebruiken die duidelijk is en betrouwbaar..ik lees goede berichten over de smiley testjes..wat is jullie ervaring??

2. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hallo pindakoek,

Je kan het beste clearblue digital ovaluatie test gebruiken, je ziet als je LH piek bereikt hebt een :) , je kan dan binnen 24 a 48 uur vrijen en heb je kans op een eventuele zwangerschap.
    Succes dus met klussen!

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik gebruik ze van sensitest, en die bevallen mij goed. Handig in gebruik, en niet te duur.

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik gebruik van matcate is goed en niet duur

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mmmm tjah dat wordt moeilijk kiezen als jullie alle 3 een andere ovulatietest gebruiken :p Ga van de week wel even in de winkel buurten..dus over ongeveer 2 weken kan ik met zo'n testje iedere dag gaan testen of doen jullie het de hele cyclus door? Sorry hoor begrijp het nog niet zo goed..hihi :)

6. Karibu

Karibu Niet meer actief

Hoi Pindakoek,

Ovulatietesten gebruik je vlak voor jouw eisprong zodat je precies kunt testen wanneer je 'moet' klussen. Als jouw banner klopt zou je nu met de testen kunnen beginnen. Zelf heb ik een vroege eisprong. Met ongeveer 11 dagen. Spannend allemaal hè? Succes!

Liefs,
    Karibu

7. Karibu

Karibu Niet meer actief

Oja, en eh.. ik had deze keer de testen van het Kruidvat. Het zijn vast hele goede testen. Het streepje wordt steeds feller naar mate je dichter bij je ei komt. Ik vond het een klein beetje een gedoe. Is het streepje nu wel gelijk of feller dan het teststreepje?

Ik ga de volgende keer die met die smilie gebruiken. :)

Succes!

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik gebruik ze van clear bleu geen getuur naar een streepje ideaal.
    Ze zijn wel duur maar dat moet je er voor over hebben.

Deel Deze Pagina