Hallo IK wou even weten of het mogelijk is om al een hele week 2 streepjes op je ovulatie test te zien kan iemand mij vertellen wat het kan zijn groetjes angelique
welke testen heb je? die van de kruidvat? Die heb ik 1 keergebruikt en die gaven bij mij ook 1 week positief aan!
Ik heb de ovulatie testen van predictor maar wat houdt het in als het al 7 dagen zo is wat moet ik dan doen weet zelf niet wat ik ermee aan moet is er iemand die antwoord weet op me vraag de streep is wel licht van kleur
heb 2 streepjes de tweede is licht van kleur en heb me eisprong al gehad de 28 okt heb voor dat ik stopte met de pil toen ik met me laatste pil bezig was ook de pil vergeten in de 3 week me dokter zeg dat je dan moet doorslikken een maand exstra en dat heb ik niet gedaan ze zegt dat je dan ook kanns heb op een eisprong als je de pil vergeet en niet een maand exstra doorslikt kan het dna misschien zijn dat de ovulatie test aangeeft dat ik misschien allang zwanger ben
Ik zou hier niet meer op reageren. Angelique heeft al meer dan genoeg antwoorden gekregen in andere topics over dezelfde vraag.
jullie moeten niet naar die bright luisteren dan kan ik nu ook zeggen dat ze niet naar jou moeten luisteren slaat echt helemaal nergens op
als je je ei al hebt gehad zou het kunnen zijn dat je zwanger bent.. ik zat op dag 24 van me cycles en toen waren me ovutesten ook posi en was ik dus zwanger maar zit je op cycles dat 28? of heb ik het nou verkeerd haha
ohw je hebt de 28ste je ei gehad! Nou dan geeft een ovu testen nog 2 streepjes aan als je zwanger ZOU zijn.. raar!
en trouwens als je ovu test niet helemaal posi is betekent het nisk he! je hebt altijd lh in je urine zitten! als ik teste na me ei zag ik ook 2 streepjes.. Ik denk dat je gewoon ff moet wachten tot je nod!
Nou en dat verteld dus iedereen. Angelique, je NOD is op 11 november en iedereen geeft bij je aan dat je nu nog niet positief kunt testen omdat je innesteling waarschijnlijk nog niet eens is geweest. Ik wil niet gemeen zijn, maar je krijgt overal dezelfde antwoorden. En het frustreert mij een beetje dat je in zoveel topics dezelfde vraag stelt en overal hetzelfde antwoord op krijgt. Maar goed, ik zal me er niet meer mee bemoeien. Succes en ik hoop echt dat je deze ronde zwanger bent. Liefs
Je gebruikt wel veel verschillende testen he Angelique?! Zie zo ongeveer vier verschillende onderwerpen van jou met verschillende testen. Succes meid!
ja dat zag ik ook wel je helpt al veschillende topics geopend met de zelfde vraag maar die worden toch weer gesloten.. en bij de verloskundige.. die kan je daar echt geen antwoord op geven hoor! Wacht maar tot 11 nov en dan weet je meer! Suc6
@ Leeuw Welke ovulatietesten gebruikte jij? En welke zwangerschapstesten? Die wil ik ook! Haha, jij bent zwanger. Geniet er van.
ik gebruikte de testen van babyboomshop.nl ze hebben altijd leuke aanbiedingen en de testen zijn erg goed! Ik heb met hun ovu testen 5 dagen voor me NOD getest en die waren toen positief en met 4 dagen ook de zwtest
Ik gerbuikte eerst de ovutesten van kruidvat. Hier zag ik de ene keer wel iets op en de volgende dag niets. Ik heb vorige week de testen van sensitest besteld en die was gelijk positief. Twijfelde eerst, maar dag later had ik steken in mijn buik. Ben blij dat ik mijn ei nu gevonden heb en na twee rondes ben ik erachter dat ik een lf van 11 dagen heb.
ok! dat is dan wel mooi dat je de ovu testen hebt gebruikt! anders wist je dat niet. Die van de kruidvat zijn echt niks! die heb ik ook 1 keer gebruikt en die gave ook 1 week posi aan.. Nou klopt helemaal niks van!