Hey allemaal, Ik heb al voor ongeveer de 100ste keer blaasontsteking sinds we proberen zwanger te worden..... Maarre nu vroeg ik mij af of dat een test positief dan wel negatief kan beinvloeden? Heb namelijk tussen nu en 8 juni mijn NOD, vandaag een sensitest extra gevoelig gedaan en die was negatief.... helaas..... Groetjes Rianne
ik heb anders gehoord... maar of t waar is weet ik niet.. (ik hoorde dat blaasontsteking (dus niet ab) wel een negatieve test kan geven terwijl ie positief zou moeten zijn..).. maar goed.. ik ben geen arts dus weet t ook niet verder..
Antibiotica heeft geen invloed op een zwangerschapstest. Alleen bepaalde hormoonmedicatie kan een test beinvloeden, zodat je een valse uitslag krijgt.
Ik heb gisterenmorgen een test gedaan en die liet niks zien of tenminste ik wist niet of ik wat zag. Vanmorgen diezelfde test nog eens bekeken en toen was er wel degelijk een licht streepje te zien. Op internet is wel te vinden dat de hoeveelheid eiwit een positieve test kan geven, dus ben nu een beetje onzeker....kuur duurt vijf dagen, dus nog vier dagen dan maar weer eens testen.... Wordt vervolgd.