welke ovulatie test??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door doesi, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Dank je :) Dat ze dun zijn had ik al door ja, ben er vandaag 1 in de wc pot verloren doordat ik hem vast hield en hij blijkbaar zo dun was dat hij uit mijn vingers is gevallen...

Ik wacht nog 2 dagen af, heb namelijk (zie mijn topic hier) steeds donkere (opgedroogde) testen die positief lijken bijna,maar dat kan zijn door mijn PCOS (dan kán het zijn dat je altijd donkere/posi ovu testen heb door de eiblaasjes) en dan heeft langer ovu testen bij mij geen zin... Kijk nog even wat de komende 2 dagen mijn ovutest doet, als ze dan zo donker blijven zal het de PCOS zijn...

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Haha, ik zie het al voor me!
    Ik heb je foto's bekeken en ze zien er 'bijna positief' uit, maar dat kan inderdaad ook door je pcos komen. maar het lijkt me dat als er een eisprong komt de teststreep nog donkerder wordt (ook met pcos). Lastig hoor! Inderdaad even aankijken hoe de testen de komende dagen zijn. Succes!

3. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Ik vond ze van CB digitaal erg fijn. Wel prijzig dat geef ik toe.
    Maar ik was 7 maanden bezig met zwanger worden. De 8ste maand toch maar ovulatietesten gekocht en ik dacht: dan maar meteen de duurste, hoef ik ook niet naar lijntjes te turen of ze er wel of niet staan, maar is gewoon duidelijk met een smiley of geen smiley.
    Ik gebruikte ze vanaf dag 12 van mijn nieuwe cyclus en testte elke ochtend. Rond dag 15,16 gaf die een smiley aan. Toen meteen wezen klussen, 24 tot 48 uur daarna:D.
    En zie het resultaat.
    Ik kan soms nog niet geloven dat ik daardoor zwanger ben geraakt.
    OF het was toeval OF we klusten al die maanden steeds net buiten mijn ei...

Kortom, ik vond de CB digitaal echt fijn.

Succes hoor!!

Deel Deze Pagina