1,5 jaar bezig...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zanne, Nov 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zanne

Zanne Lid

Nov 8, 2007
    6
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik ben Sanne, 29 jaar.
    Wij zijn 1,5 maand bezig om zwanger te worden. Na 11 maanden was het dan (eindelijk) zover, maar deze zangerschap is met 8,5 week fout gegaan. We gingen met 9 weken voor een ‘blijde echo’, maar er bleek geen leven meer, na een maand ben ik gecuretteerd. Grote teleurstelling!
    Nu weer in afwachting, maar wil nog niet echt vlotten. Vaak nog goede hoop, omdat ik toch een keer zwanger ben geweest (dus het kan wel!), maar toch ook weer dubbel, erg onzeker en verdrietig of het nog wel gaat lukken. Door mijn onregelmatige cyclus wordt het ook niet makkelijker gemaakt, heb wel ovulatietesten gedaan, maar zit geen regelmaat in. Ben nu gestopt met ovulatietesten, omdat ik het idee heb dat we er dan toch te veel mee bezig zijn. Sinds twee weken ga ik naar een acupuncturist, misschien helpt het van mijn onregelmatige cyclus af te komen..
    Hier had ik verder geen ervaring mee, kan er nu ook nog niks van zeggen, nog ff afwachten.
    Misschien binnenkort een keer naar een arts gaan.
    Hopelijk gaat het voor die tijd nog spontaan lukken...

Groetjes Sanne

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Sanne welkom hier en ik wil je heel veel succes wensen met t zwanger (willen) worden en hoop snel op n 'groots klein wondertje'.. Vreselijk van je miskraam :cry:

3. Zanne

Zanne Lid

Nov 8, 2007
    6
    0
    0
    Hoi Patroeschka,
    Bedankt voor je berichtje :) !
    Fijn om op het forum te zijn, om het er even over te hebben en om hier en daar eens wat te lezen.
    Jullie hebben inmiddels een zoon Justin? Zoals ik zo even snel kan zien? Gaat alles goed?
    Groetjes Sanne

4. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Zanne, ik snap dat je na een miskraam hoopt snel weer zwanger te worden. Ik was in de 1oe ronde zwenger en ben ook bang dat het weer lang duurt voordat ik zwanger ben. Mijn enige gedachte is dat ik het meer moet loslaten omdat ik zwanger ben geworden toen wij aan het overleggen waren wanneer we naar de huisarts zouden gaan.
    Ik hoop echt dat het je lukt om het los te laten en dat jullie zeer snel weer een positieve test mogen hebben. Heel veel sterkte!

5. Niet meer actief

welkom hier op dit forum meid
    hopelijk raak je snel zwanger
    en anders misschien idd eens een idee om langs een arts te gaan ;)

6. veertje23

veertje23 Actief lid

May 2, 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Zanne Welkom hier Meis,
    En hopelijk raak je toch nog vanzelf snel zwanger.
    Hier word er geduimd voor jullie :D Sucses met alles he.

Liefs Veer

7. Zanne

Zanne Lid

Nov 8, 2007
    6
    0
    0
    Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me goed!

x Sanne

8. Visjes

Visjes Bekend lid

Jan 2, 2007
    592
    0
    0
    Hoi Sanne,

Ik snap ook dat het allemaal niet mee valt. En dan ook nog een miskraam... Wij balen al van 11 maanden bezig zijn met onregelmatige cyclussen... ben je al bij de huisarts geweest of ga je dat doen? Zelf weet ik niet zo goed wanneer ik naar de huisarts zou gaan...

Sterkte en ik hoop dat je snel zwanger bent!

9. Zanne

Zanne Lid

Nov 8, 2007
    6
    0
    0
    Hoi Visjes,
    We zijn ook nog niet bij een huisarts geweest. Maar gaan dat misschien binnenkort wel doen. We stellen het wel steeds een beetje uit. Maar als het eind van het jaar nog niet gelukt is gaan we denk ik echt naar de huisarts.
    Voor mijn onrgelmatige cyclus ga ik nu naar een acupuncturist. Hier had ik geen ervarig mee, maar dacht baat het niet schaadt het niet.
    Hier ga ik sinds twee weken heen, ik kan dus nog niet zeggen of het helpt. Ik moet ook nog vaker heen. Dus dat is afwachten, maar volgens hem heeft hij al veel vrouwen kunnen helpen die een onregelmatige cyclus hebben en graag zwanger willen worden. Misschien een tip!?
    Ik moet zeggen dat ik er wel positiever van word, het idee dat we toch wat doen denk ik..
    Jullie ook heel veel sterkte en hopelijk ben jij ook snel zwanger!
    Sanne

Share This Page