Welke ovulatie testen gebruiken jullie??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door grotedroom82, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik ga denk ik deze ronde maar eens ovulatie testen gebruiken. Nu hoor en lees je weleens van mensen die ervaring hebben met ovulatie testen. Maar je hebt er zoveel van op de markt. Welke gebruiken jullie en welke zijn de beste en welke kun je het beste in de schap laten liggen...

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik gebruik die van Z&K en ik vind die goed & betaalbaar, maar ik geloof dat anderen die van sensitest ook goed vinden. Te gevoelige ovu-testen (wondfo's) zijn iig niet handig.
    Of die van CB met smiley, erg duidelijk maar wel prijzig.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    die van de kruitvat vind ik zelf heel prettig, heb geen andere gebruikt, maar ik gebruik alles van t kv:)

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb die van sensitest gebruikt!! vond ze makkelijk en niet gevoelig

De Z&K hoor je ook veel goede ervaringen hier op het forum en die zijn nog 10 euro goedkoper!

5. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Moet je die van Z&K op internet bestellen.? en hoeveel zitten er in zo'n doosje??

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Net hoeveel je er bestelt :)
    kijk maar op de site, ik vind ook dat ze snel binnen zijn als je ze besteld hebt.

7. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik ga even zoeken. Thanks voor de tip. Maar zijn er ook mensen die kruidvat hebben gebruikt. Die zit hier in de buurt kan ik ze ook daar halen of zijn die niet betrouwbaar. Mijn zwangerschaps test van die ik toen gebruikte vond ik wel heel fijn en duidelijk..

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik zou zeggen gebruik degene die je fijn vind. Ik weet niet wat drie van de kruidvat kosten. Z&K zijn prijstechnisch wel ok. Zelf vind ik het prettig dat ik er een paar tegen aan kan gooien zonder dat het kapitalen kost

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ]\

wel op internet bestellen volgens heb je tussen de 20 en 25 testten voor 16 euro maar weet niet zeker bij sensitest zitten er nog zw schap testtenn volgens mijn bij Z&K ook

wel gelijk de volgende dag binnen

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    die van kv had ik 7 voor 13 euro geloof ik. Heb echt geen idee wat de rest kost, alleen die van cb waren ruim 10 euro duurder, daar schrok ik toen van:)

11. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Misschien een gekke vraag maar kan iemand mij een site geven waar je Z&K ovu. kunt bestellen. Zie op internet een hele hoop . maar wil nu wel die jullie gebruiken..

12. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf hele goede ervaringen met de sensitest ovulatietesten

13. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik heb 20 ovu testen besteld op goedkoopste-ovulatietesten.nl Hopen dat die goed hun werk doen :) Wel midstream dat lijkt mij handiger...Hopelijk hoef ik dat maar 1 malig te doen :)

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zou alleen niet de gevoelige doen

Had zelf sensitest 1e ronde en zie me banner!

over Z&K hoor je ook goede resultaten
    en als je ovutestten donkerder worden zou ik 2x pd testten zodat je je piek niet mist en als die positief is doortestten totdat hij negatief is

15. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Als ik ze na de menstrautie ga gebruiken en hij word positief dan is het binnen 24 tot 48 uur mijn eisprong als hij dan negatief is is dan de eisprong geweest??

16. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Die ik nu heb besteld had wel een goedbeoordeling. Hoe weet je of het hele gevoeligetesten zijn? Ze zullen hopelijk wel hun werk doen..Want ik heb ze besteld en nu kan ik niet meer terug hahah. anders loop ik als ze niet fijn zijn wel na kruidvat :)

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Als je test positief is (kan je doortestten) en zien of hij donkerder word
    is het een knaller de T streep donkerder als C streep dan zit je op je LH piek dan springt je ei binnen 24-48 uur als hij negatief is kan dus paar uur later of dag later of zelfs wat langer dan ben je je LH piek voorbij dan is je ei nog niet gespringen het duurt in ieder geval niet lang meer..je ben dan namelijk je LH piek voorbij.

effe kleine voorbeeld als je doortest na je 1e positieve test.
    Ik testte 3 april smiddags positief ik heb smiddags en savonds nog doorgetest en bleef positief 4 april sochtends zat ik op het einde bijna van me LH piek toen was hij goed donker en uur later negatief en dezelfde dag is me ei gesprongen.

Bij iedereen is het anders, bij de 1 springt de ei eerder en bij de ander later.

Op de site kan je als goed is kiezen normale ovutesten of gevoelige!

18. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Ik heb de wondfos maar vind ze top had op de z en k geen knaller en nu wel en. Mooi ook mooi oplopend en daarna weer aflopend. Denk per persoon verschillen

19. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik heb ze op deze site besteld. Zouden deze goed zijn?

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ze zijn idd niet gevoelig dat is goed (naja goed wel fijn laat ik het zo zeggen);)

Deel Deze Pagina