hoe kan dit

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aggi3j, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aggi3j

Aggi3j Lid

5 mrt 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik heb een vraagje

Ik heb vanaf woensdag avond tot vrijdag 6 zwangerschaps testen gedaan puur omdat ik niet kon geloven dat ik zwanger ben. En ze waren alle 6 flink positief.
    Nu was ik nieuwsgierig en ben nu 1 over tijd en heb weer een test gedaan en nu is de test veel lichter streepje die je wel ziet maar zo enorm licht . Is dat normaal? Of hoe kan dat.

Moet ik me zorgen maken of niet.

Gr

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb je ochtendurine gebruikt? Als ze lichter worden is dit vaak geen goed teken..

3. Aggi3j

Aggi3j Lid

5 mrt 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ochtend urine

4. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Je hcg schommelt nog in het begin en je test veel te veel. Positief is positief en nou maak je jezelf overhoop.
    Geniet lekker en zolang je geen kramp en bloed hebt moet je echt genieten! !

5. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook zelfde merk test als alle andere keren?
    Bij mij scheelde het qua merk ook namelijk..
    Of. Veel geplast vannacht? Eventueel foto?

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier betekende het geen goed nieuws toen.

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Allereerst gefeliciteerd!

Dit is helaas een nadeel van blijven testen. Want hoe je het ook wendt of keert: het blijft afwachten. Het kan ALTIJD 2 kanten opgaan, of je nu blijft testen of niet. Het kan zijn dat je HCG schommelt, er iets in de test niet goed was etc etc, maar het kan ook zijn dat het HCG aan het teruglopen is omdat er een miskraam ophanden is. Blijven testen zal je geen duidelijkheid geven vrees ik. Want ook al lopen testen op, dan nóg kan het misgaan in de vorm van een missed abortion of een kloppend hartje dat toch stopt. Gatver, klinkt naar zoals ik het zeg. Ik wil je ook niet bang maken, maar alleen duidelijk maken dat blijven testen geen garantie of duidelijkheid biedt.

Probeer afleiding te zoeken, véél afleiding! Anders maak je jezelf helemaal kierewiet..

Deel Deze Pagina