Vandaag 11 dagen na ovitrelle, 9 dpo.. De "middelste" is van eergisteren en de bovenste en onderste is van vanochtend. En ik weet dat ik vroeg test maar bij dochter heb ik ook geen omo testen gehad tot 12dpo. Begonnen met testen om te kijken of de ovitrelle eruit was maar.... De testen zijn van zwanger&kids midstream extra gevoelig. .
Volgens de bijsluiter zou je tot 10 dagen vals positief kunnen testen. Maar hij loopt op, dat is het hem juist.....
Ik zou er nu enkele dagen tussen laten Jane en dan zou het verschil groter en duidelijker moeten zijn
Heb je nog weer getest? 11 dagen na Ovitrelle. Nu heb ik alleen verstand van Pregnyl, maar het lijkt me dat na 11 dagen de Ovitrelle wel uit je lichaam zou zijn... En 9 dagen dus na terugplaatsing. Ik zie zonder turen dat tweede streepje. Ik zal me suf gaan duimen dat het daadwerkelijk een zwangerschap is!
Ik vrees dat het toch nog van de ovitrelle was, vanochtend een stuk lichter. Zo'n tuurstreepje die niet op de foto te krijgen is.
Wel apart. Op die middelste foto op de eerste pagina zie ik niks. Maar op die bovenste en onderste foto zie ik dus duidelijk een tweede streepje. En nu wordt het dus weer lichter? Wanneer is je officiële testdatum? (Tot die tijd blijf ik stug doorduimen.)
Ik zit er nog ruim voor. Vandaag 12 na ovitrelle, 10dpo en 7 na tp. Maar goed we wachten het af, las net mijn oude topic door met de testen van dochter, daar had ik op 10 dpo ook een lichtere test om vervolgens op 12dpo stuk duidelijker te worden.