Zien jullie het ook? Morgenochtend doe ik er weer eentje maar dan met ochtendurine. Hoor dat die kv testen zo onbetrouwbaar zouden zijn? Toch heb ik ook vaak genoeg geen streep gehad..
Ik zie m zonder turen en lijkt ook nog roze! Dus goede hoop dat je test morgen ochtend duidelijjer is.. spannend
Ik ben benieuwd. Ik heb voor nod gewoon negatief getest. Daarna ben ik ongesteld geworden, en nu dit. Vandaag had ik nog wat bloedverlies maar nu niet meer. Nu denk je misschien wie test er nou na menstruatie maar ik heb dit in december ook al meegemaakt. Ook ongesteld (of dacht ik) en dag daarna positief getest. Ging wel mis maar pas na 8 weken en toen hadden we al een kloppend hartje gezien. Ik denk nu dat het of een vroege miskraam is, of weer hetzelfde verhaal als vorige keer. Ik denk dat de ongi dan een soort heftige innestelingsbloeding is ofzo. Misschien heeft het te maken met de stollingsafwijking die ik heb waar we net achter zijn. Want ik heb het wel over echt 4/5 dagen bloedverlies. Al met al ben ik absoluut niet positief. Maar er is altijd een sprankje hoop. Als de test morgen donkerder is ga ik direct starten met bloedverdunners en dan maar afwachten. Deze test had ik om 18 uur gedaan met vrijwel doorzichtige urine. Kreeg op m'n werk last van gespannen borsten dus daarom de test gedaan.
Ik zie een streepje! Krijg je geen medicijnen ivm je stollingsprobleem? Bloedverlies lijkt me niet zo positief... Hopelijk morgen met ochtendurine een mooie duidelijke tweede streep. Ik ben benieuwd...
Nee was origineel. Je ziet het streepje ook heel goed in het echt. Alleen die van vanochtend is echt blanco. Dus wat het ook was, het is er niet meer neem ik aan.
He Nuage, allereerst balen zeg Ik heb vorige week precies hetzelfde gehad met KV 2v5. Vrijdag 3-10 licht streepje, zaterdag 4-10 omo-wit. Overigens 3-6 okt een hele lichte menstruatie gehad (maar dat kan ook zijn omdat mijn lichaam nog wat van slag is door de MA ).