Wie heeft er ervaring met mat care ultra testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marylie, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marylie

Marylie Nieuw lid

15 mei 2016
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi,

Na 4 jaar proberen heb ik eindelijk eens positieve tests in mijn handen. Vandaag of morgen is mijn NOD (smiley op clearblue test is 2 weken en 2 dagen geleden). Ik heb deze week getest op dinsdag, woensdag, donderdag en vandaag met mat care tests (de ultra versie, dus niet de dipstick) en ik had elke keer een licht streepje. Vandaag was hij wel wat donkerder dan de andere tests deze week. Echter, ik heb vandaag ook een clearblue plus test aan en die gaf negatief. Woensdag had ik ook een kruidvat 2 voor 5 gedaan en die was toen ook nog negatief.

Wat is jullie ervaring met de mat care ultra tests. Hebben jullie een vals positieve uitslag gehad?

En als we dan toch bezig zijn met vragen stellen: is de clear blue plus test bij jullie op nod ook negatief geweest?

Ik hoor het graag!

2. Marylie

Marylie Nieuw lid

15 mei 2016
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    En hierbij nog een foto. Streepje laat zich niet goed fotograferen, maar hij zit er echt (al sinds dinsdag dus, maar wel steeds licht)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      33
  3. Sjamanen

Sjamanen Lid

8 jul 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring met deze testen maar ik zie wel een streep! Misschien die van kruidvat 2 voor 5 euro nog eens proberen? Die zijn super gevoelig

4. Marylie

Marylie Nieuw lid

15 mei 2016
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi, fijn dat je het streepje ook ziet! Alleen zo jammer dat de clearblue negatief was, nu weet ik nog zo weinig. Ik zal morgen inderdaad wel weer een doosje Kruidvat tests halen. Kijken of die nu ook positief geven.

Ik zie dat jij zwanger bent, wat leuk, gefeliciteerd!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit dus op 14 dpo. Elke test (met name de kv 2v5 en de cbplus) moeten nu al duidelijk iets aangeven als er hcg zit.

Feit dat je al sinds 5 dagen lichte strepen op een ander merk hebt maar elk ander merk negatief is, klinkt in mijn oren niet hoopvol. (Daarmee bedoel ik dat de matcare dus vals posi zijn).

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik ken ze wel,en dit grijze streepje komt me bekend voor.Bij mij altijd negatief gebleken.
    Daarbij komt dat hij in ruim 5 dagen echt wel duidelijker had moeten zijn,en andere testen allemaal negatief zijn.Voor mij zou dit een duidelijk verhaal zijn...negatief.
    Wel heel naar na zo'n lange tijd.Ik duim voor je dat je snel zwanger bent.

Deel Deze Pagina