Geen idee waar ik zit in cyclus...na de 7e miskraam.ben zelf niet van de tuurstreepjes maar volgens manlief staat er ver weg een streepje op.en dan krijg ik toch kriebels.zie het zelf dus niet..en dus ben ik scheel zegt ie...haha.benieuwd wat jullie dan zien...
Nou ik zie ook een licht streepje in de verte morgen of overmorgen nog een x testen zou ik zeggen succes en ik hoop dat die morgen of overmorgen beter te zien is
Dank jullie voor het kijken...vind het echt knap want voor mij is ie omowit...maar manlief was echt stellig overtuigd van een ministreepje en kon me zelfs de kleur vertellen...hij heeft de foto ook gemaakt...
Ik zie hem maar hij lijkt wit. De overige testen van 123 thuistesten hebben ook een voorgedrukt streepje. Ik heb geen ervaring met de cassette, wel met de dipstick, midstream en extra gevoelige midsteam (welke het minst gevoelig is van allemaal). De gewone midstream gaf bij mij het donkerste resultaat. Voor nu zou ik deze test als negatief beschouwen. Eventueel een andere test doen? De 123thuistesten zijn echt niet zo gevoelig namelijk.
Ongelofelijk...is er dan niemand die niks ziet,zoals ik?sparky,volgens manlief is ie rosé/paars...vind het nog spannend worden ook zo...haha.heb net nog weer naar die test gekeken,live dan hè,maar echt...ik zie het gewoon niet.zou wel snel zijn...ben nog niet ongesteld geweest na m'n laatste miskraam,en dat was er 1 bij 12 weken.wel een negatieve bloedtest gehad,dus daar kan het niet van zijn.misschien morgen eerst Es' naar de pearl
Ik zie het tweede streepje ook staan. Geen ervaringen met 123testen. Ik duim voor een knaltest morgen of overmorgen.
Manlief blijft maar roepen na jullie reacties...zie je wel! Ik blijf het apart knap vinden dat ik de enige schijn te zijn die niks ziet
Uh ik ben slechte tuurder, maar ik zie hem toch ook! Misschien eens langs de opticien voor de ogen te checken?
Ik zie'm ook Als je toch naar hans anders gaat, kan je gelijk ff naar kv voor een testje Succes! ik duim!
Ik hoef niet eens te turen, ik zie hem zo staan. Ik zou echt even langs de opticien gaan hoor (niet rot bedoeld ) enne, een voorzichtige felicitatie.