wat zijn bij jullie de langste dagen over tijd geweest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoihoi.. mischien onnodig topic maar ben best wel nieuwschierig hoelang iemand over tijd is.. Ik zit nu op 22 dagen.. wie van jullie is er zelfs nog langer over tijd geweest?

en hadden jullie toen een posi of nega test?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mijn langste cyclus ooit was 136, dusseh...een dagje of 101 overtijd ;)
    nega getest natuurlijk, want bleek geen eisprong te hebben.

Maarreh..waarom ben jij overtijd dan?

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik wil graag zwanger worden en ben nu 22 dagen over tijd. al bij de HA geweest krijg 11 juni een echo omdat ik al een tijdje klaag met allerlei klachten..

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    dan wens ik je vast veel succes bij je echo!

5. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    nhh, lees mijn banner maar... om gek van te worden

6. jeetje...allemaal zo lang overtijd!
    echt verschrikkelijk die onzekerheid!
    mijn langste ooit is 5 dagen geloof ik.. maar toen deed ik nog niet aan ovutesten of tempen dus wist ik niet wanneer mn ei was. als ik altijd van mn ei uitga ben ik geloof ik 1 dag overtijd geweest, verder altijd dan na mn ei na 12 dagen ongesteld :(

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

zo'n 10 dagen
    En daar ben ik nou al overheen :( en de testen geven nega

8. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik heb hetzelfde.. nega testen.. vandaar dat ik een echo krijg.. heb ik dubbele zekerheid

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ja ik morgen de dokter bellen
    Om te horen van hoe of wat

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Vorige maand was ik 17 dagen overtijd :(

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hihi...lees ook mijn banner...daarnaast ben ik ook al van mijn 14 de t/m mijn 21 ste niet ongi geweest...maar ja toen wilde ik nog niet ongi worden!

succes allemaal

12. Mop0201

Mop0201 Actief lid

21 mei 2008
    133
    0
    0
    Ik krijg deze woensdag, om dezelfde redenen!

Succes he?!

13. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Mop0201 laat je het even weten wat bij jou de uitslag is?

14. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Pfoe als ik dit zo allemaal lees, wat ben ik dan blij met mijn (tot nu toe!) regelmatige cyclus.. Vind het erg vervelend voor jullie hoor en hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik blij ben met mijn cyclus :oops:

Wat lijkt me dat frustrerend zeg. Doen jullie wel aan ovulatietesten? Dat zou ik dan gaan doen denk...

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik ben ook bijzonder regelmatig. Ben één keer 1 dag overtijd geweest. Had me voorgenomen om te gaan testen als ik van werk thuiskwam, werd ik 's middags toch ongesteld!

Toen ik in de 3e ronde zat heb ik een zwangerschapstest gekocht voor het geval dat... Ligt nu nog ongebruikt in de kast. :rolleyes: Erg regelmatig zijn is dus niet altijd leuk, heb nog nooit de spanning van overtijd zijn en een test doen kunnen ervaren.

16. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Lovecouple als je voor het eerst zo lang overtijd bent waarom vraag je dan niet om een bloed test, dan weet je zeker of je wel of niet zwanger bent.

Tot 11 juni wachten duurt nog zo lang, lijkt me toch echt frustrerend om zolang in twijfel te wachten.

17. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou ik ben als de dood voor bloedprikken en mijn dokter zei dat je met een echo nog meer zekerheid heb dan me bloedprikken.. vandaar dat hij heeft gekozen voor een echo alleen bij ons is dat een klein gebouwtje.. en heel druk vandaar dat ik pas 11 juni terecht kan

18. zie mijn cycles onder aan mijn bericht!

sterkte met de echo

19. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Zoals je ziet is 18dagen mijn enigste en langste keer overtijd met nagatieve testen. Ben vanmiddag bij de gyneacoloog geweest voor een inwendige echo en die was ook negatief. Volgens haar kun je niet zwanger zijn als je negatieve testen hebt, omdat die tegenwoordig heel precies en gevoelig zijn. Bij mij is het helaas afwachten zodat we weer verder kunnen. Ik hoop voor jou dat jij het tegendeel bewijst.

Deel Deze Pagina