Hallo dames, Ik heb een vraag over de early action test.gisteren met ochtend urine deze test gedaan en met ongeveer 5 minuten kwam er een schaduwstreepje.ik heb hem weggelegd maar toch de hele dag in de weer met die test naar het raam toe,open gemaakt en zelfs water opgedaan!de streep was vanochtend meer zichtbaar maar ik had geen tijd om een nieuwe test te halen pas na 12 uur vanmiddag dus ik heb deze test weer gedaan inclusief de normale van de action en ook deze weer een schaduwstreep(ook op de normale,nog lichter dan de early) gisteren middag heb ik ook een kv2v5 gedaan maar deze was hellemaal wit! Is er een kans dat ik zwanger ben of gewoon toevallig dat 3 action testen een valse streep geven?
De action early testen geven helaas grijze strepen, de voorgedrukte streep. Heel frustrerend. Maar het kan natuurlijk ook het begin zijn van... Zit je nog voor NOD? En heb je foto's van je testen?
Dit heb ik idd vaker gelezen! Snap niet goed waarom ze dan nog verkocht worden. Ik heb zoveel foto's gemaakt van alle kanten,maar tot nu toe nog niet echt een goeie! Deze was gisteren na 10 minuten maar ik had al een heeeeel lichtje streepje gezien rond 5 minuten.ik heb een Smiley gehad op 2 februari rond 11 uur en na 15.00 was die weg.
Door het uploaden wordt de foto inderdaad vaak wat minder. Ik zie van een afstandje wel iets, maar dit lijkt me helaas wel de voorgedrukte streep Morgen is je nod dan? Ik hoop voor je dat er morgen iets te zien is!
Klopt,vandaag ook laat getest niet met ochtend urine.morgenvroeg maar eens doen! Dank je wel voor je antwoord.
Misschien nog een idee om een ander merk testje te proberen? Ik zie wel wat je bedoeld maar zoals hierboven ook werd gezegd lijkt het wel meer op een voorgedrukt streepje misschien dat je wat meer duidelijkheid krijgt met een ander merk testje, Ik duim voor je dat je een mooie test mag hebben!
Dank je wel voor je reactie, Ik heb vanochtend weer een early gedaan weer een streepje!maar daarna naar de wc gegaan en ongesteld geworden. Wat een slechte testen!op 3 verschillende dagen een streep op deze test terwijl ik niet eens zwanger ben.
Ah wat jammer. Helaas staat de action early daar om bekend. Hopelijk de volgende ronde raak en dan testen met de gewone testen!