Welk merk ovu test kan ik beste gebruiken ??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door grieby, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben totaal niet bekend met ovu testen ,maar wil ze voor deze maand gaan bestellen .
    Omis meer duidelijkheid te krijgen ,heb het gevoel dat mijn lichaam andere signalen geeft als de bedoeling rond de eisprong.

Welke zijn het beste en makkelijkste in gebruik ??
    en waar kan ik ze het voordeligste bestellen . en hoe werkt het het makkelijkste ? iemand ervaringen ?

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik had ze van sensi test.
    Nu meteen na eerste keren (totaal 2 testjes gedaan) zwanger.

Bij mijn vorige zwangerschap net zo, maar toen had ik ze van kruidvat.

Verder heb ik ergens gelezen dat die clear blue erg goed schijnen te zijn?????

Succes!!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik bestel ze altijd van clearblue op drogistplein.nl (20 stuks) Hier zijn ze een stuk goedkoper dan elders. Voordeel van clearblue vind ik dat de test duidelijk zijn. Altijd een rondje op het scherm en als je ovuleert krijg je een smiley te zien. En je mag ze gebruiken met ochtendurine, iets wat met de meeste ovutesten niet mag.

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik ben tevreden over de sensitest en Zwanger & Kids dipsticks. Ik koop nu alleen nog maar bij Zwanger & Kids, omdat die toch wat goedkoper zijn. Ze zijn alleen online te koop, maar dat vind ik geen probleem. Ze worden op tijd en in een onherkenbare envelop verstuurd.

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik heb goede ervaringen gehad met de ovulatiesticks van Matcare. Ook een goede service hebben ze, vandaag bestellen, de volgende ochtend in huis. En een keer zat er een dipstick te weinig in bij mn bestelling. Heb ze toen gelijk gemaild, en de volgende dag kreeg ik direct 3 dipsticks gratis erbij, en een verontschuldiging. Vond dat zo tof!

En ze zijn ook goedkoop vind ik. ;)

6. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties ..hmm moeilijk ..vind de cleuar blue digitaal best duur .kan je daar ook om je ei heen testen zoals ik wel is hoor . heb een lange cyclus laatste tijd ineens .
    Voor zelfde geld smijt ik er een hoop geld tegen aan en is uitkomst geen ei ;).
    Ben wel een knijpert dan whha , en is een test per dag bijv genoeg .en als ie pos en dan ? moet je die dag nog klussen of ben je dan al te laat ?

7. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    ls de test pos. is dan is de eisprong tussen de 24/48 uur.
    Dus eigenlijk als de test pos. is gaan klussen dan heb je de meeste kans.
    Ik vond die van sensi test wel nog meevallen met de prijs als je er meerderen koopt...........

8. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Dipsticks van Matcare of zwanger&kids, die zijn duidelijk, betrouwbaar en goedkoop. De vroege zwangerschapstests van zwanger&kids vond ik juist slecht trouwens (ik zeg het maar even omdat ze ze vaak in een combinatiepakketje verkopen).

Koop in elk geval niet de Kruidvat eigen merk ovulatietesten, daar heb ik al zoveel slechte ervaringen over gelezen. Succes! :)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'Ovulatie en zwangerschapstesten'

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Sluit me aan bij Maedra: de ovutesten van zwanger en kids zijn goed, maar de zwangerschapstesten zijn waardeloos!
    Toen ik zwanger was steeds een zeer licht streepje en met de kruidvattest knallende streepjes!

11. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik zou zeker voor de ovulatietesten van Zwanger&Kids gaan. Altijd duidelijk mijn piek mee gevonden.
    De gewone zwangerschapstesten zijn inderdaad minder gevoelig dan kruidvat, maar de uiterst gevoelige midstream van Z&K daarentegen is een stukje gevoeliger dan die van het kruidvat. Ik teste daarmee eerder positief dan kruidvat 2v5. Ook zeer tevreden mee hier dus.

Deel Deze Pagina