Welke ovulatietest van Sensitest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door trotsemama0108, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama0108

27 aug 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

Ik lees veel positieve reacties op de ovulatiestesten van Sensitest. Mede daarom wil ik er een aantal gaan aanschaffen aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb :x

Welke raden jullie aan:

Dipstick
    Midstream
    Extra sensitive

Ik zie door de bomen het bos niet meer dus hoop dat jullie me kunnen adviseren, waarvoor alvast mijn dank!

2. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Ik heb 2 maanden de dipstick gebruikt...met uiteindelijk 'resultaat' :D

Goedkoop en efficient

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bij mij is de dipstick ook duidelijk, prima dus :)

4. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook erg tevreden over de dipstick. Bij ons na drie rondes resultaat, zie mijn banner!

5. 123

123 Niet meer actief

Ik vond de midstream extra sensitive heel fijn. Met de dipsticks van de babyboomshop is het 3 maanden niet gelukt mijn ei te vinden maar met die van sensi wel. En ik vind het makkelijk te gebruiken, gewoon op plassen, dopje erop en dan verschijnt er als het goed is in het hartjesvenster een streepje.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ik vind net de dipstick makkelijker. Ik neem zo van die wegwerpbekertjes en plas daarin (is breed genoeg dus geen gemors ofzo). Dan effe dipstick erin en dat is het.
    Vond het bij de midstream soms moeilijk "mikken" om niet te ver over de test heen te plassen of om de test niet te missen. Ok, dat zijn nu wel genoeg details ;) .

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bereke:
    Je mag die midstreams toch ook gewoon in een plastic bekertje doen ipv overheen plassen? ;)

Maar idd, als de dipsticks de ovu gewoon goed aangeven, waarom dan meer betalen? Wie weet hoeveel je er nog nodig gaat hebben :(

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ja tuurlijk mag dat maar ik had die in het begin net gekocht om niet te moeten "sukkelen" met die bekertjes. Al was vlug dadelijk dat over zo'n test plassen moeilijker is dan in een bekertje plassen (althans bij mij toch). En dan kies je toch voor het goedkoopste, zijnde de dipsticks.

Deel Deze Pagina