Zwanger&Kids zwangerschapstesten ervaringen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

    Scarabee VIP lid

    12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    De titel zegt het al :D Ik gebruik ovulatietestjes van Zwanger&Kids, maar wil graag weten of jullie goede ervaring hebben met de zwangerschapstesten van hun .. Ik vind de ovulatietestjes wat onduidelijker dan die van Sensitest, vandaar..

    Heb nu Sensitest en Matcare gebruikt, maar die van Zwanger&Kids zijn goedkoper :D En goedkoop is wel fijn natuurlijk, maar zijn ze ook goed ?

    ;)
     
  2. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb ze ook gehad en vond ze wel fijn. Moet wel binnen de testtijd kijken want daarna vervagen ze...
     
  3. sjansie28

    sjansie28 Fanatiek lid

    16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ik kreeg er vage streepjes op :( erna de kv gedaan en niets te zien.
    Ik vind ze persoonlijk niet fijn,maar de 1 vind ze wel fijn en de ander weer niet ;)
     
  4. catharina1985

    catharina1985 Fanatiek lid

    28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Bij mij werken de ovu testen en de zw testen allebei perfect!
     
  5. mama09

    mama09 Fanatiek lid

    21 jul 2009
    1.225
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ook tevreden, maar de uiterst gevoelige testen van Z&K zijn nog beter (als je heel vroeg wilt testen).
     
  6. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee maar was wel benieuwd hoe het met je is?! nog steeds niks te bekennen aangezien je zw testen besteld?! :)
     
  7. Vlinder73

    Vlinder73 Fanatiek lid

    22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb heel erg tevreden met de zw testen van Zwanger&Kids
     
  8. giraf

    giraf Niet meer actief

    Ik ben ook erg tevreden met de ovutesten en de zwtesten!
    Met de zwtest teste ik 4 dagen voor nod al positief, daarna elke dag een stuk duidelijker.
     
  9. Scarabee

    Scarabee VIP lid

    12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee! Ben wel gaan menstrueren, zie banner ;) Op naar de volgende ronde dus.. :) .. En die testjes wil ik vast voor volgende maand bestellen want ik heb er nogal overdreven veel opgemaakt deze ronde.. voelde me zo anders dan anders.. Was de eerste keer dat ik zoveel testjes deed. Hoe is het met jou ??
     
  10. Scarabee

    Scarabee VIP lid

    12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Meer ervaringen zijn welkom! Wellicht hebben andere meiden er ook nog iets aan :)

    Ik denk dat ik ze gewoon ga bestellen één deze dagen! Kan ik m'n eigen ervaring er straks (hopelijk!!) ook bij zetten hihihi.
     
  11. Tina85

    Tina85 Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hier goede ervaringen met zwanger en kids! Zowel ovutesten als zwangerschapstesten.
    Gewoon een keertje proberen. De een vindt ze fantastisch, de ander vindt het niks... ik ben er in ieder geval heel blij mee :)
     
  12. suzy83

    suzy83 Fanatiek lid

    20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik ben ook wel benieuwd wat de ervaringen over testen zijn...
    welke raden jullie aan????!!

    ik heb vorige week 5 dagen achter elkaar positief getest met kv ovulatietest. dacht vandaag check even of het nu toch wel echt weer negatief is maar nee nog steeds positief

    ik lees dus dat ze niet zo betrouwbaar zijn, maar ik denk dan als zoveel meiden dat zeggen waarom verkopen ze ze dan nog??
    kv is toch geen hoekie foekie winkel zeg maar... nouja das mijn ervaring dan (heb er ook een aantal jaren gewerkt zelfs)
     
  13. bonbonnetje

    bonbonnetje Actief lid

    13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik ben ook tevreden, heb de ovulatietesten een keer tegelijk met Clearblue ovulatietesten gedaan en ze waren beide echt positief.

    De zwangerschapstesten worden niet snel donker, ik had pas na 10 dagen echt een knaltest (op mijn NOD een klein maar goed zichtbaar streepje)
     
  14. suzy83

    suzy83 Fanatiek lid

    20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey je boedoeld dus dat je wel tevreden bent over kruidvat ovulatietest?? ja eerlijk gezegd denk ik ook wel als ze niet goed waren halen ze wel uit de handel...

    alleen blijft het vaag dat ik vorige week 5dagen aan een stuk positief testen en gister nog steeds???

    het kan heus wel een keertje verkeerd gaan natuurlijk maar ik lees zoveel negatiefs erover dat ik nog wel is wat meningen wilde horen.

    en zeker dus ook dat mensen zeggen dat ze wel oke zijn...

    groetjes
     

Deel Deze Pagina