Hi meiden, Ik heb even een vraagje, ik zit nu in ronde 1 dus ben nog helemaal nieuw hier maar ik wil graag gezellig met jullie mee kletsen! Sinds 2 weken gebruik ik ovu testen en op 14 en 15 mei twee dagen positief getest, alleen heb ik totaal geen vruchtbaar slijm en ook niet nu na mijn (verwachte) eisprong. Wel heb ik hele gevoelige tepels.. Op 13 en 14 mei hebben mijn vriend en ik seks gehad dus als het goed is zou dit nog op tijd moeten zijn als 15 mei mijn eisprong is geweest.. Iemand die ook geen vruchtbaar slijm heeft gehad tijdens de eisprong?? Liefs Lissa
Bij mij is het altijd voor mijn eisprong (paar dagen). Deze maand toevallig echt langdurig, tot na de eisprong, maar dat is niet altijd zo.
Jaaa koperspiraal maar dan gaat je eigen cyclus nog wel door. En had t die maand voor mn spiraal ook al niet meer
Hmm vaag.. Ik dacht dat die klachten sowieso weggingen. maar dat is dus niet zo ... Maar goed als je het spiraaltje hebt dan maakt al die dingen toch niet uit, aangezien je dan geen kindje wilt?
Vind het wel leuk om mn eigen cyclus te leren kennen voor t eerst in mn leven. Niet voor altijd natuurlijk haha