Ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by luusc, Dec 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luusc

luusc Niet meer actief

Hallo allemaal!

Wij zijn begonnen met ovulatietesten ben er niet zo in thuis maar volgens de gebruiksaanwijzing zou ik dus na 11 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie moeten beginnen met testen.. dit heb ik gedaan vanaf gister maar zowel gister als vandaag staat er niks op de test? Moet ik me zorgen maken of is dit normaal :( ? Nogmaals ik ben er niet echt in thuis :) ik zal even een foto bijvoegen van de testen!
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

Attached Files:

2. Mhov

Mhov Bekend lid

Mar 1, 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gewoon nog even doortesten.. ei komt niet volgens de gebruiksaanwijzing ;)

3. luusc

luusc Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord! Ik dacht dat je sowieso wel een licht streepje moest zien haha

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Is normaal hoor! Het kan ook schommelen dat hij straks wel zichtbaar wordt en dan weer lichter. Bij mij wordt hoj dat ineens donkerder, dan test ik 2x per dag. Meestal zit ik dan goed. Spannend!

5. luusc

luusc Niet meer actief

Okee ja ik ben er echt niet in thuis 🙈 dit is de eerste x dat ik het probeer ik test gewoon door en dan maar hopen

6. luusc

luusc Niet meer actief

Dan nog trouwens tips over het "perfecte" moment hahah

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het perfecte moment van testen of van gezellig maken?
    Ik testte s morgens met de 2e plas en als het bijna zover was ook voor t slapen nog een keer.
    Het gezellig maken is eigenlijk robdom eisprong om de dag. Zit je altijd goed... Dus iig op de dag van de positieve test en 2 dgn erna. Maar geen garanties he ;)

8. luusc

luusc Niet meer actief

Nee garanties zijn er natuurlijk niet maar bedankt voor de tip! Ik vind de na 24u voor 48u zo'n onduidelijke uitleg 😂 elke x rond die tijd is ook veel logischer natuurlijk

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Wat is normaal de lengte van jouw cyclus?

10. luusc

luusc Niet meer actief

Rond de 28 dagen is m'n cyclus..

Share This Page