hallo even een gekke vraag voor de testkenners onder ons. Ik heb vrij donkere(bijna positief) ovulatietesten maar moet over 4 dagen ongi worden....eisprong zekerste weten gehad op 29e november posi ovu en een eierstok die bijna uit elkaar knalde zo pijnlijk die nacht(heb ik normaal ook nie zo heftig voel em meestal wel maar dit keer extreem) heb er nu 2 gedaan afgelopen dagen en die zijn erg duidelijk(normaal zijn die krengen bij mij zo goed als wit mits mijn lh oploopt) cb plus test negatief dus ga er maar vanuit dat ongi eraan komt een dezer dagen. Iemand hier ervaring mee? en wie bleek er zwanger en wie niet? Ben gewoon even benieuwd naar de ervaringen ermee. (ovutest heb ik puur gedaan uit nieuwsgierigheid eigenlijk maar viel me op dat die zo opvallend donker was (strepen bijna even donker) daarom vandaag herhaald. moet eff zien of ik der foto van kan plaatsen da ga k zo es proberen
vind dit een beetje raar en mijn eisprong is echt zekerste weten al geweest (geen twijfel mogelijk) heb nu ook geen symptomen van een ei trouwens maar wel duidelijke test boeltje in de war ofzo
Ik heb hier ervaring mee je lh schommelt je gehele cyclus en aangezien hij niet posifief is zegt dit niks. Bij mijn zijn ze merendeels van me cyclus zo donker behalve wanneer ik mijn piek heb dan knallen ze er van af dit komt omdat deze testen van zwanger en kids zo gevoelig zijn
Heb je de 29e nov een pos ovulatie test gehad? Dan is 1 dec je eisprong geweest. En dan is pijn de laatste groeispurt geweest.Sommige vrouwen hebben een een donkere ovulatie test en zijn zwanger er zijn vouwen die deze test hebben en niet zwanger zijn. Als je wil weten of je zwanger bent dan zou ik een zwangerschapstest doen. Dat zegt meer dan een ovulatie test
Klopt. En dan is 1 december dus je eisprong geweest. En is je NOD dus 15 december. Hoe je dus erbij komt dat over 4 dagen je NOD is, dat klopt dus niet. Een ovulatietest geeft niet de eisprong zelf weer, maar de LH-PIEK welke de eisprong in gang gaat zetten. Binnen 48 uur na positieve test vindt je eisprong plaats. Eipijn is vaak de laatste groeispurt van je ei waarna deze na een paar dagen pas springt waar je veelal niks van merkt. Je test dus wat te vroeg. Over een paar dagen nogmaals testen. Met een zwangerschapstest. Succes!
Mijn eerste tip; gebruik teste waar ze voor bedoeld zijn Dus wil je meer weten, wacht een paar dagen en doe dan een zwangerschapstest (en dan liever geen plustest). Succes!
Bij mij was het idd ook een keer. Toen was ik zwanger. Maar geen cb plustesten meer doen, beter kv of etos 2v5...