Weer even voor een vriendin: Ze heeft gisteren en vandaag getest en vroeg zich af of de test van vandaag nou lichter lijkt. Ze maakt zich zorgen. Bovenaan ligt 10 dpo en onder 11 dpo. Ik zelf vind het wat lastig omdat het lijntje van 11dpo wat doorbroken is. We horen graag van jullie
Hij lijkt gelijk maar je vergelijkt een opgedroogde met een niet opgedroogde test. En 1 dag verschil, oploop is vaak pas goed zichtbaar om de dag Dus nog steeds prima testen!
Dank voor je antwoord! Ze gaat straks even opgedroogd vergelijken. Maar inderdaad vertelde ik haar ook dat je vaak om de dag verschil ziet (dat was bij mij ook)
Als ze oploop wil testen zou ik de predictor aanraden. Deze kv testen zijn zo slecht geworden dat het heel goed kan dat de streepjes daarom niet mooi zijn en een oploop laten zien, daarbij is om de dag testen beter. Heeft ze wel met dezelfde urine getest? Dus ongeveer zelfde tijdstip?
Beide keren smorgens getest zonder iets te hebben gedronken. De eerste was wel wat later dan de tweede. Die predictor heeft ze ook gedaan en de tweede moet nog (die wilde ze morgen gaan doen)
Dit is kruidvat tegenwoordig. Helemaal niet mooi en zeker niet duidelijk. Maar ze moet sowieso proberen niet iedere dag te testen want dat levert soms onterecht enorm veel stress met zich mee.