Hoi dames, Ik ga deze maand beginnen met ZI. Ik gebruik de ovulatietesten van de Action. Vorige maand had ik 2 dagen achter elkaar een positieve test. Nu hoor/lees ik vaak dat veel vrouwen dan als bevestiging een ClearBlue test doen. Hoe doen/deden jullie dit? Welke testen gebruiken jullie?
Bij mij werkten de action testen niet. Ik ben dus overgestapt op de dipsticks van 2 be sure (extra gevoelig). Die zijn mij goed bevallen. In het begin deed ik er nog een digitale van CB naast als ik twijfelde, maar de testen van 2 be sure kunnen goed knallen dus was het uiteindelijk niet meer nodig.
Die lijken mij prima, als je tussen je twee positieve testen nog eens extra had getest, had er misschien nog een donkerdere test bij gezeten
Ik had testen van de clear blue, elke dag getest soms zelfs 2 keer en nooit een ovulatie gehad volgens de testen en nu wel overtijd en een positieve zwangerschapstest. Dus ik zou niet voor clear blue gaan qua ovulatie test
Oh echt? Dat is ook apart... Ga voor nu gewoon sws de testen van de Action weer gebruiken. Heb gisteren voor de zekerheid wel ook Cb besteld. We zullen zien hoe die bij mij werkt dan. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik gebruik sensitest, heel tevreden. Maar hoor ook goede verhalen over zwanger en kids. Maar die van action zien er ook top uit bij jou! Als je je piek maar vindt. Zeker met ZI heel belangrijk. Succes! Hopelijk snel zwanger!
Kun je meerdere dagen achter elkaar insemineren? Of 1 dag? Dan zou ik voor dag van piek gaan. Anders dag van piek en dag erna nog een keer. En als je meer tot je beschikking hebt evt 1-2 dagen voor verwachte piek ook al beginnen.
Dankjewel Ik kan gelukkig 2x per cyclus insemineren dus dacht zelf idd ook aan dag van de piek en dag erna. Blijf nu nog gewoon die van de Action gebruiken en heb gisteren voor de zekerheid ook van ClearBlue besteld. Hopelijk heb jij snel een positieve test in handen!
Op advies van het fertiliteitscentrum gebruikte ik de cb testen (met smiley’s), en die vind ik echt heel fijn. Duidelijke smiley, (ik haat tuurstreepjes) en je kunt op gegeven moment ook best wel inschatten hoeveel dagen je nog van de echte piek af bent. Ik had daardoor maar 3 of 4 testjes per cyclus nodig, dus de kosten vond ik best wel meevallen. De dag na de smiley kregen we dan de iui, want ongeveer 24 uur na de smiley springt je ei.