Indrooglijntjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mommy2010Tony, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Vandaag heb ik een testje gedaan (Predictor Early). Na 5 min was er heel licht roze streepje te zien...echt heeeeeeel licht. Dit streepje is wel even breed als het Controlestreepje... Ik heb geprobeerd een foto te maken maar mn camera zoemt niet mooi in en dan krijg je een soort onderwatershot :(

Kan dit streepje ook een indrooglijntje zijn, zijn deze ook lichtroze van kleur? Of mag ik al een klein beetje blij worden?? Ik moet pas over 5 dgn ongi worden maar ik ben, net als zoveel:D, erg ongeduldig.

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    predictor test echt zonde van je geld...zoveel negatieve ervaringen hebben vele dames ermee...

3. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Okeej, Bedankt voor je reactie.. Dan zal ik die nooit meer halen hihi... Ik zal ook wel gewoon wachten tot mijn NOD dat is misschien verstandiger. Pfff wat kunnen vrouwen die zwanger willen worden zichzelf gek maken zeg :D

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hoe lang moet je wachten op een streepje? Als het na de tijd is dan is er kans dat het een indroogstreepje is. Ik zou een testje van kruidvat 2v5 doen, die zijn veel gevoeliger dan de gevoelige testen van andere merken. Maar ik zou nog wel een paar dagen wachten (als je het kan houden ;)).

5. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Haha ik kan mezelf idd moeilijk inhouden...maar ja t heeft ook geen zin om elke dag te testen. Ik MOET mezelf bedwingen. Het streepje verscheen binnen met 5 minuten.

Deel Deze Pagina