Even een nieuw topic, vraag zou denk ik niet in mijn andere topic nog worden gelezen. Ik heb gister dus een zwangerschapstest gedaan op 10 dpo. Er stond een heel licht streepje, maar hij stond er wel! Heb getest met de bekende kv 2v5 testen. Nu wou ik vanochtend graag opnieuw testen, maar ik had helaas geen testen meer en het is gisteren niet gelukt om die te halen. Vandaag dus nieuwe gehaald en natuurlijk kan ik niet wachten om te testen! Zou ik vanavond nog kunnen testen als ik nu niets meer drink en 2 uur lang niet meer plas? Of zou ik toch echt tot morgenvroeg moeten wachten? Ik wil graag samen met vriend testen en dat gaat morgenvroeg niet lukken aangezien hij dan op zn werk dus, vandaar dus dat ik graag vanavond nog wil testen. Heb ook al vaker gelezen dat sommige vrouwen beter s'middags/s'avonds dan s'morgends testen, dus graag jullie ervaringen ?! Morgen is mijn nod..
thnx dames, voor jullie reacties! Ik denk dat ik dan toch maar test.. Het is wel belangrijk dat ik niet te veel drink nu toch? Vriend is ook nog niet thuis, dus moet toch nog even geduld hebben, haha...
Ik heb nog niet getest! moet nog niet plassen, pfff! Heb sinds half 7 een half glas drinken op. Dat is niet te veel toch?
aaahhh word je toch gek van! Hele avond niets gedronken en ook niet geplast. Nu is het kwart voor 11, begin best moe te worden maar moet ook nog steeds niet plassen! pffff @ Haagje; ik heb gister ook getest, met ochtendurine. Stond een heel licht streepje. Dacht dat ik gek werd maar vriend zag hem ook!
hoop dat het raak is meid voor je........... Bij mij precies t zelfde verhaal toen ik zwanger was voor me nod getest met kv2v5 negatief op me nod ook negatief pas 3 dagen later weer getest maar toen met clearblue en ja hoor er stond zwanger