mooie positieve test! Jij had nu die van telano die ik doorstuurde toch? Als mijn dipsticks op zijn, of als ik extra zekerheid wil. Bestel ik die ook!
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die paarse van clearblue? Is dat wat? Of voegt het niet zoveel toe? Ik ken die roze met smiley wel maar lees ook vaak wat terug over de paarse. Een aanrader of niet? Want hij is wel aan de prijs...
Geen idee, vind ze te duur. En streepjes turen werkt(e) altijd goed met die van de action. Dus nu een zo goedkoop mogelijk alternatief gezocht
ik heb ze van een ander merk lijken wel op sensitest volgens mij, maar pas eerste ronde. In de nod groepjes worden ze wel veel gebruikt
Kreeg ze vandaag binnen. Van homemedical Omdat ik voor het eerst deze testen gebruik, ben ik voor de goedkoopste gegaan. https://www.homedical.eu/products/30-stuks-ovulatietest-dipstick?variant=37845354709185¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&cmp_id=12084907353&adg_id=115846064105&kwd=&device=m
ja, die heb ik ook. Wist het gisteravond niet meer. Ben benieuwd... verwacht m’n piek pas over 4 dagen ofzo, maar onder ze vrij donker waren, maar gelijk door getest, voor het geval de piek eerder kwam. ben benieuwd naar jouw resultaat met deze testen
Wat is dat voor bestandje wat je hebt van de foto? Ja heb vandaag pas de eerste gedaan. Heb hiervoor een miskraam gehad en daarvoor pas m’n eerste menstruatie na de geboorte van onze 2e in febr 2020. Dus erg onzeker over de cycluslengte en wanneer ik de piek kan verwachten.
Bij jou ook best donker al. dat is van een app. Premom hoe lang na de bevalling heb je geen cyclus gehad dan? Miskraam balen zeg. Hoe ver was je? Zelf nooit gehad, maar lijkt me wel heftig
Idd al best donker maar geen idee hoe het nu gaat lopen. Vanmiddag weer een test. 9,5 maand geen menstruatie. Ik was rond de 7 weken dat ik begon te vloeien maar denk dat het al eerder mis was gegaan want het verliep als een heftige menstruatie. Ik heb er inmiddels 4 gehad die echt bekend zijn bij de vk. Een voor onze eerste aug 2016 toen 2 in okt 2018 en jan 2019 (direct achter elkaar) en febr 2020 onze tweede geboren en nu dus weer. De eerste vond ik het heftigst.
Oh dat is best veel. Geen idee hoe het kan komen? hoe is het nu met jou testen? Die van mij blijven nog steeds hetzelfde... hoop dat ze wel net zo goed werken als die van de action. Maar hij kan morgen nog positief worden, maar dat is eigenlijk wel de laatste dag dag ik het verwachtte. net ook de testen van aliexpress binnen gekregen. Blijken het zwangerschapstesten te zijn (50 stuks). hoop dat ik die niet allemaal nodig ga hebben
Nee het heeft geen reden. Gewoon pech. Hier blijven ze ook een beetje hetzelfde. Maarja doordat ik hiervoor een miskraam heb gehad, kan het langer duren dan gewoon. Ben benieuwd of die van jou nog knallend wordt.
Ja de laatste is wel duidelijker bij jou! En heb je ook nog geen symptomen van de eisprong? Ik let altijd wel op het cervixslijm maar daar kan ik het nog niet uithalen dat het er aan komt.
nee, ik merk er nooit meer iets van. Hoewel... gister dacht ik dat gerommel ofzo te voelen bij mij m’n eierstokken? Hij loopt nog op... dus even afwachten nog tot die daalt, dan weet ik zeker of vandaag of morgen de piek is. T is bijna net zo spannend als ze zwangerschapstest zelf
Die is wel duidelijk zeg! Bij mij neemt het nu weer even af. Maar dan weet ik wel dat ie wel echt zo duidelijk kan worden! Veel succes
ja, action werd ook altijd duidelijk bij mij. Maar vast niet bij iedereen. Gebruikte nu ook meer dan anders, omdat ik inderdaad niet wist hoe duidelijk ze zouden worden. dank je, komt goed vanavond