De titel spreekt voor zich: welke ovulatietesten hebben jullie gebruikt? Wij willen voor een tweede kindje gaan. Bij de eerste hebben we er 1 1/2 jaar over gedaan. Bij de eerste ronde ovulatietesten gebruiken was het raak. Ik heb toen cassette testen via test jezelf gebruikt. Ze zijn volgens mij nu wel een stukje duurder geworden. Ik twijfel of we ze gelijk willen gaan gebruiken. Aan de ene kant denk ik nog niet omdat het gewoon spontaan en leuk moet zijn. Aan de andere kant is mijn cyclus nog niet regelmatig en zo hebben we meer kans dat het raak is.
Ik die van zwanger en kids.. Alleen werd bij mij het teststreepje nooit donkerder dan de controlestreep dus kon ik er nog weinig van zeggen.. Nu voor 1 ronde clearblue gehaald (niet te betalen natuurlijk) Maar dan weet ik iig wanneer dattie ongeveer is.. Moet wel zeggen dat ik het door die testen allemaal nog minder leuk vind.. Ik ben er NOG meer mee bezig en hou ook niet van verplichte seks Mar goed je moet er wat voor over hebben Succes! Hoop dat het snel raak is voor je!
Clearbleu zijn idd heel prijzig. Bij mij waren vorige keer de teststrepen ook niet donkerder dan de controlestreep, maar dat er een redelijk duidelijke streep stond was voor mij goed. De testen ervoor en erna waren namelijk lichter tot geen streep. Enne het heeft tot resultaat geleidt. Ik hou ook niet van verplicht vrijen en al het gedoe met steeds testen enzo, maar ik hou nog minder van de onzekerheid wanneer mijn eisprong is.
Ik heb steeds sensitest gebruikt en was er goed tevreden over. Succes met het vinden van je ei sprong!