Mijn cyclus is nog al onregelmatig. Nouja, 29 en 33 dagen. We hebben natuurlijk voor deze keer goed onze best gedaan en ik ben nog steeds niet ongesteld, zit nu op dag 35. Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan, maar deze was negatief. Afgelopen dinsdag heb ik weer getest maar ook deze was negatief.... Heb ik nog een kans dat het positief wordt? Ik vind het zo lastig omdat die cyclus zo onregelmatig is... We hebben in de week dat ik mn eisprong verwachtte dus goed onze best gedaan en hoop dat het dus wel gelukt is. Maar klopt het dan wel dat ik toch negatief test? Wanner kan ik het het beste nog eens proberen als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden? Ik loop al een weer met menstruatie krampen en ben soms zo beroerd.. dus of menstruatie KOM!!! Of wees gewoon zwanger!!! Grrr... ittitant soms allemaal he....
Begrijp precies wat je bedoelt! Ik zit nu in de 1e ronde na een MK en ben nu 5 dagen voorbij mijn nod (bij een normale cyclus) en heb al 3 negatieve KV testen liggen! En heb zelfs met een loep gekeken maar er is niets te zien!!() Toch lees je heel veel verhalen dat meiden na pas een week overtijd positief testen of soms nog langer! Dus ja...er is atijd hoop tot je bloed ziet! x
Een vriendin van mij teste pas na 14 dagen overtijd positief! Zelf heb ik bij me eerste zwangerschap alleen maar negatief getest, tot er een bloedonderzoek kwam. Was toen al 6 weken zwanger! Helaas wel een miskraam. Wat ik je wel kan aanraden is ovulatitesten te gaan gebruiken vanaf CD10 tot je, je eisprong hebt. Als je dan je eisprong hebt tel je er 14 dagen bij en dan heb je, je NOD datum Zo mis je, je ei niet en heb je meer kans... Ik duim voor je